Recensie: Lola geeft zich bloot RECENSIE

Lola Carlyle, oud lingeriemodel, vlucht alleen met haar hondje met een jacht van haar vrienden naar de Bahama’s, omdat er pikante foto’s van haar op het internet zijn verschenen door haar ex-verloofde. Alleen wordt de jacht ingevorderd door iemand die voor de regering werkt. Zijn naam is Max Zamora en hij is erg mysterieus. Hij bindt Lola vast en wil in eerste instantie niet vertellen wat er aan de hand is. Later bekent hij dat hij op de vlucht is. Nu zitten ze dus met z’n tweeën op een jacht, midden in de zee. Een probleem: ze ergeren zich dood aan elkaar! Zullen ze het samen volhouden? Of nog belangrijker: zullen ze hier levend vanaf komen?

Wat een heerlijk verhaal was dit! Het boek is ontzettend ontspannend en leest vlot weg. Dit is het eerste boek dat ik lees van Rachel Gibson en ik vind haar schrijfstijl heel erg prettig. Ze zorgde er in dit boek altijd voor dat er iets gaande was. Er was geen moment dat het boek me verveelde omdat het verhaal stil lag.

Lola als personage beviel me ook prima. Ze is een ex-lingeriemodel. Echter is Lola bewust uit dit wereldje gestapt. Dat vond ik zo stoer van haar! Ze is een eigen bedrijf begonnen dat lingerie ontwerpt. Echter kom je ook in dit boek te weten dat het leven van een model niet zo rooskleurig is als wat het lijkt. Zo kreeg ook Lola alles wat haar hartje begeerde, behalve een goede man! Door haar ex-verloofde is wel gebleken dat sommige mannen alleen maar naar haar uiterlijk kijken, alsof ze een mooie accessoire is.

Max vond ik ook een fijn personage. Je komt ook veel over hem te weten, omdat het verhaal vanuit de derde persoon is geschreven. Het is een erge harde man. Hij kan zeker wel tegen een stootje. Dat mag natuurlijk ook wel, als je voor de regering werkt. Hij heeft een hoop meegemaakt en hij is van plan ook nog een hoop mee te gaan maken. Hij heeft het idee dat hij zonder zijn ‘werk’ geen leven meer heeft. Op dit punt kreeg ik best wel medelijden met Max. Misschien is het onbewust gebeurd, maar zelfs ik ben gedurende het boek van Max gaan houden!

Lola geeft zich bloot is een absolute aanrader om te lezen in de vakantie. Of je nou lekker thuis zit of aan het strand ligt, dit boek gaat je absoluut niet vervelen. Het boek is spannend en sexy en na het lezen van dit boek wil je meer Rachel Gibson!

Lola geeft zich bloot

1  2  3  4  5
    (6 stemmen)

Als ex-supermodel Lola Carlyle hoort dat een aantal zeer onthullende foto's van haar rondzwerven op internet, duikt ze onder op het luxe jacht van vrienden om in de anonimiteit - en in de zon - te wachten tot het stof neerdaalt. Een goed plan, totdat op een dag Max Zamora aan boord klimt en het jacht claimt, hij werkt immers voor de overheid.

Gek genoeg vertelt Max de waarheid - hij was undercover, maar is ontdekt en dus is hij op de vlucht. Alsof deze situatie al niet moeilijk genoeg is, wordt hij nu geconfronteerd met een zeer boze - maar bloedmooie - vrouw. Hij kent Lola uit de media - nauwelijks gekleed op covers van modebladen. Maar ze is nog mooier in levende lijve. Lola is onweerstaanbaar, vanaf haar blonde hoofd tot de topjes van haar kleine gelakte teennagels. Max vindt haar sexy, prachtig... en ongelooflijk irritant. En dat zelfs voordat ze het jacht opblaast!