Recensie: Zoete bezitting RECENSIE

Zoete bezitting gaat over bodyguard Connor Malone die de opdracht krijgt om de bodyguard te zijn van de onhandelbare popzangeres Lyric Jones. Ze is een wilde meid en niet op haar mondje gevallen, daarom komt ze vaak in de problemen. Ze is gewend dat alles loopt hoe zij wil en lokt elke man in haar bed. Connor Malone ziet er in de eerste instantie tegenop om voor Lyric te werken. Als hij haar beter leert kennen ziet hij dat Lyric een doodsbang meisje is dat bang is om zich kwetsbaar op te stellen. Hij wordt verliefd op haar en droomt ervan om haar te temmen en de liefde met haar te bedrijven. Maar kan Lyric het wel aan om zich kwetsbaar op te stellen?

Als je niet van zoete romans houdt, dan raad ik je aan dit boek te laten liggen. Het is een typisch clichéverhaal. In de eerste instantie mogen ze elkaar niet, maar ze worden toch verliefd. Uiteraard is één van de twee op de vlucht voor haar verleden en nachtmerries. Toch vond ik dit verhaal niet verkeerd. In het boek komt veel seks voor, maar het is een stuk realistischer dan bijvoorbeeld Vijftig Tinten Grijs. Connor en Lyric hebben normale romantische seks en er komen niet tientallen verschillende speeltjes en zweepjes bij kijken. Tijdens de seks komen er onzekerheden van zowel Connor als Lyric bij kijken. In stoute romans is de vrouw bijna altijd onderdanig, onopvallend qua kleding en uiterlijk en heeft ze weinig bedpartners. In dit boek was dat een keer niet zo, erg verfrissend en een stuk realistischer.

Het verhaal vond ik ook best aardig voor een zoetsappige roman. Er zitten grappige momenten in het boek en op het eind wordt het ook best spannend. Het is een heerlijk boek als je nergens over na wil denken tijdens het lezen. Voor de grote fans van stoute romans geef ik vier hartjes, voor de mensen die het leuk vinden maar er niet veel mee hebben geef ik drie hartjes.

Zoete bezitting

1  2  3  4  5
    (5 stemmen)

Popzangeres Lyric Jones is een wilde meid die snel en intens leeft, altijd op de vlucht voor haar verleden en de nachtmerries die haar achtervolgen. Ze is gewend te krijgen wat ze wil, ook ­groupies. Hoe meer zielen in bed, hoe meer vreugd – maar diep in haar hart is ze vooral doodsbang om alleen te zijn.Er zijn weinig dingen waar bodyguard Connor Malone minder zin in heeft dan oppas spelen voor een verwende zangeres op vakantie. Maar een deel van hem droomt ervan Lyric te temmen en haar te laten voelen hoe het is om bezeten te worden – lichaam en ziel – door één man. En hoewel Lyrics grillen hem bijna tot waanzin drijven, weet hij met zijn kalme intensiteit voorbij haar verdedigingslinies te komen. Maar kan zij het wel aan om kwetsbaar te zijn?