Recensie: Val voor mij RECENSIE

Roxy en Reece hebben elf maanden geleden een onenightstand gehad. Sindsdien ontloopt Roxy hem, ze had liever gehad dat het nooit was gebeurd. Maar Reece blijft Roxy opzoeken bij de bar waar ze werkt. Ze is al sinds haar vijftiende verliefd op Reece, maar ondertussen heeft Roxy wel andere dingen aan haar hoofd. Haar beste vriend is slachtoffer geworden van een geweldsdelict en zal nooit meer dezelfde worden. Daarnaast lijkt het wel te spoken in het appartement van Roxy, of is er meer aan de hand? Reece wil er zeker van zijn dat er niks gebeurt met Roxy en ziet het als zijn taak om haar te beschermen.

Val voor mij is het vierde deel in de boekenserie Wacht op mij van Jennifer L. Armentrout. Ik heb ze alle vier gelezen en ik blijf het leuke boeken vinden, al zijn de verhalen wel erg vergelijkbaar met elkaar. In elk boek leert het vrouwelijke hoofdpersonage een knappe jongen kennen, maar ze wil niets beginnen met hem omdat ze zelf te veel problemen aan haar hoofd heeft. Aan het einde komen ze vaak toch bij elkaar. Deze New Adult boeken bevatten erotische scenes en ze hebben wat weg van een thriller. Ik vind het een leuke serie, maar het wordt te veel van hetzelfde, ook al zijn de personages en het verhaal telkens anders.

Roxy was een ontzettend leuk personage en ook Reece wist mijn hart te veroveren. Het is heerlijk om te lezen over de chemie tussen die twee, hun verhaal en opbloeiende liefde is heel schattig. Het thriller aspect in dit boek vond ik heel tof gedaan, al is al wel snel duidelijk wie de dader is. Val voor mij is weer een leuk boek in deze serie, maar verwacht niet dat het verhaal je gaat verrassen. De schrijfstijl is fijn en de personages sluit je in je hart, maar het is geen verhaal dat me nog maanden bij zal blijven. Ik zou je wel aanraden om de serie in de goede volgorde te lezen, want het is leuk om over de personages uit de vorige boeken te lezen, al voegt het niet heel veel waarde toe. Het is niet mijn favoriete boek in de serie, maar het is zeker een fijn boek om te lezen (vooral als je van perfecte mannen houdt).

Val voor mij

1  2  3  4  5
    (2 stemmen)

Val voor mij is het vierde boek in de Wacht op mij-serie van de Amerikaanse bestsellerauteur Jennifer L. Armentrout. Barvrouw Roxy en politieagent Reece hebben elf maanden geleden een onenightstand gehad die voor beiden niet was wat ze ervan verwachtten, maar voor ieder om een heel andere reden. Nu probeert Roxy hem te ontlopen terwijl Reece probeert tot haar door te dringen… en er probeert nog iemand anders tot Roxy door te dringen. Val voor mij is een sexy en spannend boek met heel veel vaart. New adult zoals het hoort te zijn. Fan geworden van Jennifer L. Armentrout? Goed nieuws: de Wacht op mij-serie telt in totaal zes boeken!