Gossip Girl 7: Er is geen betere RECENSIE

Er is geen betere dan de Gossip Girl-serie!! Het is dé serie voor jonge meiden die van lezen houden. Maar aan alle goeds komt ooit een einde, en dit 7e deel van de Gossip girl-reeks is een voorbereiding op dat einde. De schrijfster is met Er is geen betere weer uit haar eentonige dalletje geklommen en werkt duidelijk toe naar een leuk einde van het fantastische verhaal.
Het verhaal waarin Blair nog steeds op die eeuwige wachtlijst van Yale staat – en tot werkelijk alles in staat is om toegelaten te worden. Waarin Serena nog steeds alles en iedereen kan betoveren met haar blonde schoonheid. Waarin Nate zich nog steeds suf blowt en waarin Jenny geniet van haar leven als supermodel. Kortom, de pubers worden ouder, maar niet altijd even wijzer. En dat zorgt voor een leuke verhaallijn met sensatie, verse roddels en gemene streken.
Ik kan eigenlijk weinig verfrissends meer zeggen over de serie. De boeken behoeven ook geen toelichting meer: Gossip girl is een statement onder de jeugdboeken!

Gossip Girl 7: Er is geen betere

Cecily von Ziegesar

6 april 2010

ISBN 9789025747640
    Uitgever Gottmer
  • Oorspronkelijke titel:

Nobody does it better
  • Ondertitel:

Gossip Girl #7

Gottmer

Tiener boeken

1  2  3  4  5
    (3 stemmen)

Het is lente, en de levens van de karakters zijn hotter dan ooit. Ze staan op het punt om naar de universiteit te gaan - tijd om te feesten dus! Nu B eindelijk haar maagdelijkheid heeft verloren aan N, kan ze niet wachten om het nog eens te doen (en nog eens). Maar zal de liefde tussen B en N standhouden? En mag B nu eindelijk naar Yale? Of knijpen N en S er stiekem tussenuit en laten ze B alleen in de stad? De tijd zal het leren, maar een ding is zeker: er hangt liefde in de lucht, en er zit een vreemd luchtje aan...

- Leeftijd: 12+

MEMBER RECENSIES

• Biefstuk