Dat heb ik weer! #5 RECENSIE

Britt is superhappy: haar vader is terug uit Japan, geitensok - de grootste loserleraar van de school en de lover van haar moeder - woont sinds kort in Maastricht en de première van de film waarin Britt de hoofdrol speelt staat voor de deur. Ook heeft de band Crazy Ontbijtkoek nog nooit zoveel aandacht gekregen. Maar dan komt Puck met een bericht dat Britts hele leven op zijn kop zet! Bovendien moet Britt samen met haar broertje Lucas nog een verrassingsparty organiseren, maar hij gedraagt zich heel erg vreemd. Wat is er met hem aan de hand?

Dit is zeker weten het spannendste boek in deze serie! Ik ben sowieso best fan van de hele serie, maar dit boek verschilt toch wel van de rest. Meteen gebeurt er heel veel in het verhaal en wil je doorlezen. Het verhaal neemt af en toe een onverwachte wending, maar dat maakt het alleen maar leuker. Wat heel leuk is aan dit boek, is dat Britt ook een blog bijhoudt waar hele gekke reacties op komen. Aan het eind van elk boek uit deze serie schrijft Carry Slee zelf een reactie op Britts blog, wat erg grappig is om te lezen. Ik raad dit boek aan alle meiden die Carry Slee boeken leuk vinden aan. Zelf zou ik het zeker weten nog een keer lezen. Bij dit boek krijg je ook nog een superleuk klein boekje, met party tips van Masja! Lekker creatief!

Deze recensie is geschreven door Britt Weteling.

Heb jij weleens een boek uit de serie Dat heb ik weer gelezen? Zo ja, wat vond je ervan?

Dat heb ik weer! #5

1  2  3  4  5
    (4 stemmen)

Britt is superhappy. Haar vader is terug uit Japan. Geitensok, de grootste loserleraar van de school en de lover van haar moeder, woont sinds kort in Maastricht. En de première van de film waarin Britt de hoofdrol speelt, staat voor de deur. Ook heeft de band Crazy Ontbijtkoek nog nooit zoveel aandacht gekregen. Maar dan komt Puck met een bericht dat Britts hele leven op zijn kop zet! Bovendien moet Britt samen met haar broertje Lucas nog een verrassingsparty organiseren, maar hij gedraagt zich heel erg vreemd. Wat is er met hem aan de hand?