Fimo om van te smullen RECENSIE

Fimo om van te smullen is het ideale boek voor de creabea die graag op de lijn wil letten. Dit boek laat zien hoe je al je creativiteit kwijt kan in het maken van bonbons, koekjes en cupcakes, zonder dat je jezelf daarna moreel verplicht voelt om ze ook nog op te eten. Je leert namelijk om lekkernijen te maken die als decoratie gebruikt worden. En dat alles van Fimo-klei. Heel handig om je lege etagère of taartschaal mee op te vrolijken. Nog een pluspunt: de koekjes blijven er voor altijd heerlijk fris uitzien!

Het blijft niet alleen bij decoratieve lekkernijen in dit boek. Je krijgt ook stap voor stap uitgelegd hoe je een fotolijstje origineel kunt versieren met chocolaatjes, een snoepsleutelhanger kunt maken of hoe je een versiersel voor aan je gebaksvorkje creëert. De ideeën die aan bod komen zijn vernieuwend en eenvoudig uit te voeren. Met algemene huis, tuin en keukenvoorwerpen zoals een tandenborstel en een mesje kom je al een heel eind. Een leuk boek om de creatieve aard in jezelf naar boven te halen.

Fimo om van te smullen laat zien dat decoratiespullen zelf maken erg leuk is om te doen en je op deze manier relatief goedkoop je huis kan aankleden. De beste tip van het boek is: ''Zorg dat je met een volle maag aan de slag gaat''. De hele tijd kijken naar die lekkernijen blijft de maag toch prikkelen, ondanks dat ze niet eetbaar zijn...

Hou jij ervan om creatief bezig te zijn?

Fimo om van te smullen

1  2  3  4  5
    (2 stemmen)

Dit boek staat vol zoetigheid; van stroopwafel tot bonbon en van cupcake tot Engelse drop. Caloriebommen? Welnee! Deze lekkernijen zijn gemaakt van Fimo, een polymeerklei. De auteur toont in dit boek stap voor stap hoe je hiermee de tafel kunt versieren, maar ook hoe je de traktaties kunt verwerken in een sieraad of sleutelhanger. De projecten zijn laagdrempelig en leveren geweldig geraffineerde resultaten op! Zorg dat je met een volle maag aan de slag gaat, want dit boek doet je gegarandeerd watertanden!