Soulmates - Het verhaal van Crystal RECENSIE

De prachtige Crystal Brook woont samen met haar zus Diamond in Venetië. Zelf voelt ze zich helemaal niet knap. Ze ziet zichzelf ook nog eens als een mislukkeling naast haar getalenteerde zus. Het zijn namelijk niet gewoon jonge meiden, maar ze komen uit een Savant-familie: een familie waarin iedereen een speciale gave heeft. Alleen Crystal kan hier niet mee omgaan. Als Diamond plotseling haar soulmate Trace tegenkomt, is dat extra zwaar voor Crystal. Ze is ervan overtuigd dat zij nooit haar soulmate zal vinden. Haar onzekerheid zorgt ervoor dat ze alles zat wordt en besluit haar eigen weg te gaan. Maar daardoor speelt ze open kaart voor vijanden…

Wat heeft Joss Stirling met Soulmates een fijne serie neergezet! Na Het verhaal van Sky en Het verhaal van Phoenix is dit het derde deel in de reeks. Het verhaal van Crystal is vrij luchtig geschreven, maar wel met de nodige dosis spanning en humor. De personages worden perfect beschreven. Je kunt je vooral goed in Crystal inleven. Wat deze serie zo leuk maakt, is dat er teruggegrepen wordt naar de andere boeken. Zo komen Sky en Phoenix ook weer in dit boek voor, maar dan meer op de achtergrond. Ik vind deze serie zeker een aanrader!

Ben jij fan van de Soulmates-serie?

Soulmates. Het verhaal van Crystal

1  2  3  4  5
    (22 stemmen)

Crystal Brook heeft zich altijd de mislukkeling van haar Savant-familie gevoeld. Ze heeft voor haar gevoel een gave van niks en ze is niet eens in staat om op telepathische wijze met andere Savants te communiceren. Dat haar zus Diamond, met wie ze samenwoont in Venetië, supergetalenteerd is, helpt ook niet echt.

Als Diamond haar soulmate Trace Benedict tegen het lijf loopt, realiseert Crystal zich hoe erg het is dat zij door haar ‘gebrek’ nooit haar soulmate zal vinden. Voor haar is dat de druppel en Crystal besluit dat ze niets meer met haar Savant-zijde te maken wil hebben. Maar als een vijand van de familie Benedict hen aanvalt, ontdekt ze dat ze tot meer in staat is dan ze ooit had durven dromen. Met de hulp van de irritante, eeuwige casanova Xavier Benedict moet ze alles op alles zetten om haar zus en haar nieuwe familie te kunnen redden.

• Dubbel geluk voor Zhong - Ina van der Beek

• Zomervacht - Jaap Robben

• Melodie van verlangen - Anne van der Valk