Kom met mij RECENSIE

Kom met mij is het laatste boek in de Avalon-trilogie. Eerder verschenen al Speel met mij en Voel met mij in deze erotische serie.

Alexandra is eindelijk uit haar gevangenschap ontsnapt en herenigd met Jeremy. Even lijkt ze vrij te zijn, maar dan wordt haar blijdschap direct ten gronde gebracht, wanneer ze een dreigbrief ontvangt. Als ze zichzelf niet overgeeft brengt ze haar kinderen in gevaar, en dat is wel het laatste wat ze zou willen. Toch moet ze nog steeds afmaken waar ze aan begonnen is om alle vragen en geheimen te onthullen. Ze dacht dat ze alle mogelijke experimenten al had ondergaan, maar er volgen nog steeds meer nieuwe erotische avonturen. Ze leert meer dan dat ze ooit had gedacht.

Het boek is opgedeeld in acht delen. Elk deel wordt geopend met een quote of een spreuk, die betrekking heeft op het deel dat komt. Zo staat er bij deel vier van het boek: ''Men moet leren liefhebben, en een flinke lijdensweg afleggen om dat te bereiken, een reis die altijd leidt naar de ziel van de ander'' – David Herbert Lawrence. Deze quotes vond ik een leuke en interessante toevoeging aan het boek.

Het verhaal is een goede afsluiter van de trilogie. Het boek bevat naast de erotische kant ook spannende elementen. Zo dreigt het gevaar voor Alexandra’s leven en dat van haar familie. Tegenwoordig schieten de erotische verhalen als paddelstoelen uit de grond en lijken de meeste enorm veel op de Vijftig Tinten- boeken. Kom met mij heeft wat dat betreft een originele insteek die goed is uitgewerkt. Het is niet alleen maar erotiek, er zit ook nog een diepere verhaallijn achter.

Voor de liefhebbers van het stoute genre is dit een aanrader, maar als je de erotische boekenhype niks vindt, kun je deze serie beter links laten liggen.

Wat vind jij van de Avalon-trilogie?

Kom met mij

1  2  3  4  5
    (10 stemmen)

Alexandra is naar haar gevangenschap terug gekeerd in de wereld en blijft over met een koppige mix van emoties. Haar gevoelens van plezier en blijdschap zijn getint met angst, maar ze moet zich verzoenen met haar beslissingen in het verleden en hoe ze haar toekomst kunnen bepalen.

Alexandra weet dat alleen zijzelf de antwoorden kan geven op de vragen die zowel haar minnaar als haar degene die haar vasthielden zochten. Om haar geheimen te onthullen moet ze toestemmen met een speurtocht om lang vergeten seksuele rituelen te ontdekken. Ondanks dat ze dacht dat ze alles geexperimenteerd had wat maar mogelijk was tijdens haar erotische avonturen ontdekt ze dat er nog steeds veel meer te leren valt.

Uiteindelijk leert Alexandra wat vrijheid werkelijk betekend en begrijpt ze de ware bedoeling van het lot en de rol die ze daarin speelde. De doorslaande en opwindende climax van Alexandra Blake‘s sensuele reis.