Recensie: Nagenoeg perfect RECENSIE

Della en Woods ontmoeten elkaar en meteen is er een klik. Na een perfecte one-nightstand, gaan beide hun eigen weg. Toch hebben zij ergens diep van binnen spijt dat het zo is afgelopen. Door het lot ontmoeten Woods en Della elkaar weer, aangezien Della de werknemer van Woods wordt. De passie tussen de twee waait weer aan, maar eigenlijk zien ze een relatie niet zitten. Woods is al beloofd aan iemand anders en Della kampt met haar eigen heftige problemen.

Nagenoeg perfect is het eerste deel in de tweeluik dat over Della en Woods ging. Woods kennen wij al van de vorige Rosemary Beach boeken zoals Bijna verliefd, waar Blaire en Rush hun verhaal vertellen. Van alle jongens in dat boek was Woods zeker mijn favoriet en mijn geluk kon niet op toen ik hoorde dat hij, in Nagenoeg perfect een veel grotere rol zou spelen. Doordat de hoofdstukken worden geschreven vanuit het oogpunt van Della én Woods, kom je er al snel achter wat er tussen de geliefdes afspeelt en wat het probleem is. Het is een fijne afwisseling om in korte tijd veel over de persoonlijkheden te weten te komen.
Aangezien dit boek ook een New Adult is, zoals wij gewend zijn van Abbi Glines, moet je niet gek opkijken als er veel seks in voor komt. Er werd ook best wat gevloekt tijdens deze seksuele scenes, maar dat paste er ook bij.
Voordat ik begon in dit boek, heb ik ook alle boeken over Blaire en Rush gelezen, daarom was het einde van dit boek geen verrassing voor mij. Een enorme cliffhanger waardoor je eigenlijk meteen verder wil gaan in het volgende boek.

Twijfel je of de boeken van Abbi Glines iets voor jou zijn? Nagenoeg perfect is prima als standalone te lezen! Of je met Nagenoeg perfect begint of met Bijna verliefd, in beide boeken zul je spoilers voor de andere boeken lezen. Voor een Abbi Glines fan als ik, vind ik het heerlijk dat oude vertrouwde personages soms langskomen in nieuwe boeken. Stiekem ben ik door Nagenoeg perfect verliefd op Woods geworden en daarom kan ik niet wachten op het vervolg, Schijnbaar perfect, dat in augustus uitkomt.

Nagenoeg perfect

1  2  3  4  5
    (5 stemmen)

Het leven buiten de veilige omgeving van haar huis is een nieuwe ervaring voor Della Sloane. Haar geheimzinnige verleden is niet iets dat ze van plan was met iemand te delen. Ze zullen haar toch niet begrijpen. Woods Kerrington is niet iemand die op kwetsbare vrouwen valt. Hij vindt dat allemaal te veel gedoe. En hij wil geen gedoe, maar hij wil lol hebben. En wanneer hij die mooie meid ziet die niet weet hoe ze benzine moet tanken, is dat precies wat hij in gedachten heeft, een spannende avond met haar. Wat hij niet weet is dat ze zo ontzettend kwetsbaar is.