Recensie: Holiday on sand RECENSIE

Holiday on sand is het dubbeldikke zomerboek dat hoort bij de populaire Izzylove serie en is een soort dik magazine boordevol tips, spelletjes, quizjes, recepten, leuke verhalen en interessante artikelen voor meiden van 10+. Het zomerboek heeft een leuke vrolijke kaft en ook aan de binnenkant ziet het er leuk uit met allerlei vrolijke kleuren en illustraties helemaal in de stijl van Izzylove.

Voor mij is het al weer een hele tijd geleden dat ik 10, 11, 12 jaar was, maar ik kan me nog goed herinneren dat ik het in die tijd heerlijk vond om in de zomervakantie lekker in een leuk zomerboek te lezen. Een leuk zomerboek is dit zeker, alleen de uitstraling al zorgt ervoor dat je wil gaan lezen. Helaas ben je daardoor wel snel door het boek heen, maar er staan genoeg dingen in die je meer dan één keer kunt doen en je kunt dit boek prima bewaren om ook na de zomervakantie nog wat van die leuke spelletjes te doen of wat van die heerlijke recepten te maken waardoor je je weer even op vakantie waant!
Voor de liefhebbers van Izzylove, is dit zomerboek een echte musthave.

Holiday on sand

1  2  3  4  5

Dubbeldik zomerboek

Het meest gelezen zomerboek

Workshop selfies maken voor thuisblijvers

Met gratis flirtgids!

Zomerhoroscoop

Een nieuw IzzyLove-verhaal

Zo laat je iemand verliefd op je worden

Zie jij op tegen een zomer zonder je vriendinnen? Is je BFF naar Timboektoe vertrokken? Of sta je met je ouders in de file op weg naar een camping in Zuid-Portugal en heb je alle IzzyLove-boeken al veertien keer gelezen? Geen nood, want hier is het doeboek van IzzyLove. Volg de spoedcursus flirten, duik in je horoscoop en leer in tienduizend talen 'wil je mijn rug insmeren?' zeggen. Met IzzyLove's tips & tricks wordt dit jouw summer of loooooove!

Met achterin een handig adressengidsje. Zo kun je na de zomer contact blijven houden met je nieuwe vakantievrienden.

Inclusief een nieuw verhaal over IzzyLoves zomeravonturen!