Recensie: Wild vertouwen RECENSIE

Wild vertrouwen is een roman die je doet denken aan Fifty shades of grey.
Het boek verteld het verhaal van Mia Holland. Mia besluit haar laatste weekend zonder verplichtingen te vieren in Las Vegas samen met haar twee vriendinnen. Mia heeft helemaal geen zin in haar toekomst die eigenlijk haar vader voor haar bepaald heeft, dus ze gaat helemaal los in Las Vegas. Daar ontmoet ze een man die ze erg aantrekkelijk vindt, en de dag erna zijn Mia en haar vriendinnen plots getrouwd. Mia kan zich helemaal niks herinneren van haar avond, maar langzaam komen haar herinneringen terug. Ze besluit voor de fransman Ansel te gaan en haar eigen leven achter haar te laten. Was dit wel een goede keuze?

Wild vertrouwen is een heerlijke roman met verschillende erotische scenes.
Het boek begint meteen erg krachtig omdat de avond van Mia en haar vriendinnen snel ter sprake komt. De 'hang over' die ze de dag erna hebben zorgt voor de nodige spanning. Ik kon niet stoppen met lezen omdat ik wou weten wat er die nacht precies was gebeurt. De spanning tussen Mia en Ansel kun je als lezer gewoon voelen en dat vind ik erg knap. De schrijfstijl van Christina heeft mij daardoor erg gegrepen.
Naarmate het boek vordert wordt het leven van Mia en Ansel uitgebreid besproken, inclusief de twijfels, de wilde nachten het vertrouwen tussen de twee.

Het boek Wild vertrouwen heeft me urenlang vermaakt. Het erotische scenes doen me denken aan Fifty shades of grey, maar naar mijn mening word het nog intenser beschreven. Ik ben een fan geworden van Christina en ik verheug me op haar andere boeken. Wild vertrouwen is zeker een aanrader als je van romantiek, erotiek en een goed verhaal houdt.

Wild - vertrouwen

1  2  3  4  5
    (4 stemmen)

Een laatste weekend zonder verplichtingen, voordat het werkende leven begint, dat is de afspraak. Dansen tot in de vroege uurtjes, cocktails drinken in Las Vegas en vooral: proosten op hun vriendschap en het leven. Een wilde nacht met drie sexy mannen pakt voor Mia Holland en haar twee beste vriendinnen minder ongedwongen uit dan gepland. Terwijl de alcohol rijkelijk vloeit, sluiten zij een pact: ze geven alle drie het jawoord aan de drie onbekenden. In dit eerste deel uit de nieuwe reeks volgen we Mia. Ze is in Las Vegas getrouwd met een aantrekkelijke Fransman. Het vooruitzicht van passionele nachten in de stad van de liefde klinkt haar heel verleidelijk in de oren. Zal één nacht eindigen in eeuwige liefde?