Recensie: Engelen in je dromen RECENSIE

Engelen in je dromen is een boek van Doreen Virtue en haar schoondochter Melissa Virtue. In dit boek bespreken ze alles over dromen en engelen. Hoe kun je dromen interpreteren, welke boodschappen ontvangen we in onze dromen en hoe kun je zelf bepalen wat je droomt? Engelen in je dromen staat vol met handige informatie en tips, waardoor je dromen beter leert begrijpen.

Engelen in je dromen moet je alleen lezen als je geïnteresseerd bent in de wereld der dromen en een tikje zweverig bent. In het boek staat namelijk veel over engelen en als je daar niet in gelooft kan het boek al wat minder interessant voor je zijn.

Engelen in je dromen heeft tien verschillende hoofdstukken . Met de één had ik wat meer dan met een ander hoofdstuk. Het hoofdstuk 'vorige levens en voorspellende dromen', vond ik bijvoorbeeld maar deels interessant. Ik heb niks met vorige levens, omdat ik niet weet of ik daar in geloof, maar wel met voorspellende dromen. Het hoofdstuk 'betekenis van dromen' vond ik echt heel erg leuk en interessant. Ik geloof ook echt wat ik las en zag erg veel herkenning. Het hoofdstuk 'nachtmerries' had van mij wel wat uitgebreider gemogen. In het boek vind je overal losse verhalen van mensen met dromen, maar in het hoofdstuk 'nachtmerries' vond je eigenlijk alleen maar deze verhalen. Jammer, want ik had er graag meer over willen lezen.

Ik weet niet of de verhalen van mensen met bepaalde dromen verzonnen is of echt. Ik hoop dat het echt is, want dat zou alles een stuk interessanter maken.

Engelen in je dromen handboek

1  2  3  4  5

In Engelen in je dromen bespreken Doreen en haar schoondochter Melissa Virtue waar dromen vandaan komen, hoe je ze kunt interpreteren en welke boodschappen we ontvangen in onze dromen. Als je droomt zijn engelen beter in staat om met jou te communiceren en Engelen in je dromen is de beste gids om deze emotionele en indrukwekkende boodschappen te begrijpen. In dit boek leer je de basissymbolen en de betekenissen van kleuren en engelen in dromen. Je ontdekt technieken en manieren om je dromen langer te laten duren en ook om dromen beter te onthouden. Leg dit boek naast je bed zodat als de engelen met je spreken, je snel hun levensveranderende boodschappen kunt ontcijferen.