Recensie: RUMAG Blackbook RECENSIE

Iedereen kent de Facebook-pagina of Instagram-feed van RUMAG wel: sarcastische, humoristische quotes. De populairste quotes zijn nu gebundeld in een leuk boekje! Het zijn erg herkenbare quotes die gaan over het dagelijks leven, uitgaan, vrienden, exen, seks en daten. Eigenlijk allemaal dingen die we wel eens denken maar niet hardop durven te zeggen.

Even serieus: wie is er nou niet een keertje getagd in toepasselijke en herkenbare RUMAG-quotes? Iedereen die actief is op Facebook, heeft deze donkere humoristische quotes op zijn minst wel eens voorbij zien komen. En voor de fans van RUMAG zijn de populairste quotes gebundeld in een boekje! Het boek is best dik, en dat komt door de kwaliteit van de bladzijden. Je kunt namelijk een quote eruit scheuren en die aan iemand geven of bijvoorbeeld in je kamer hangen. In plaats van dat je mensen tagt in een quote, kun je met dit boekje gewoon de quotes letterlijk aan iemand geven! De quotes die je eruit scheurt zijn dus niet van slap papier, maar juist van erg stevig, dik papier. Hierdoor verfrommelt het niet snel en kan je de uitgescheurde quote gemakkelijk ergens tegenaan zetten.

Het leuke aan de quotes van het RUMAG Blackbook is dat het lijkt alsof ze regelrecht van Facebook of Instagram af komen. Aan de uitstraling van de quotes is niks veranderd. De bladzijden zijn dus precies alsof je een RUMAG-quote opslaat in je telefoon. In plaats van dat je op Facebook steeds naar de volgende quote klikt/swipet, sla je bij dit boekje gewoon de bladzijdes om!

RUMAG Blackbook is zeker geen leesboek en je vliegt er zo doorheen. Toen ik hem ‘las’, had ik hem namelijk binnen een kwartiertje/half uurtje uit. Maar alsnog is dit boek zeker een leuke hebbedingetje wanneer je een groot fan bent van RUMAG. Ongeveer alle quotes wisten een grijns op mijn gezicht te toveren! Daarbij is het boek heel erg geschikt voor die ene jarige vriend/vriendin die je maar steeds in de quotes tagt. Het is dus superleuk om deze bundel cadeau te doen, voor jezelf en voor je RUMAG-verslaafde vrienden!

RUMAG. BLACKBOOK

1  2  3  4  5

Met hilarische quotes, heeft RUMAG een fanbase opgebouwd van ruim een half miljoen volgers op Instagram en een half miljoen op Facebook. Dagelijks kijken zij uit naar de RUMAG quotes die pijnlijk blootleggen wat we allemaal denken maar niet hardop zeggen. De 100 populairste quotes en twintig nieuwe zijn nu gebundeld in RUMAG. BLACKBOOK. Grof, grappig en nét iets te herkenbaar. Altijd op het randje en soms eroverheen.