Recensie: Mijn verlangen RECENSIE

Recensie: Mijn verlangen - Jodi Ellen Malpas

Voor Annie is het leven heel simpel: ze heeft zelf haar carrière opgebouwd en ze heeft daar geen man bij nodig. Maar toch… Haar vrienden lijken het allemaal op de rit te hebben en haar nieuwe huis is prachtig, maar leeg. Ze stemt in met een avondje uitgaan met haar vrienden en met veel te veel alcohol in haar systeem komt ze Jack tegen. Ze valt als een blok voor hem en ook hij kan de chemie tussen hen niet ontkennen. Annie hoeft geen relatie en ziet de nacht als een grote fout, tot ze de nieuwe aannemer ontmoet van de partner waarvoor zij het huis ontwerpt… Kunnen zij en Jack privé en werk gescheiden houden?

Jodi Ellen Malpas is een bekende naam in het erotische feelgood-genre. Haar Mijn Man-serie werd al lovend ontvangen en deze standalone is de volgende die we van haar hand kunnen verslinden. De verwachtingen bij dit boek zijn vrij standaard misschien: een fijn verhaal, weinig diepgang, romantiek en erotiek en een boek dat je met een goed gevoel dichtslaat. Ergens heeft dit boek aan al deze verwachtingen voldaan.

Het belangrijkste om te vertellen, is dat je Mijn verlangen fantastisch snel wegleest. Het is een boek dat je met gemak in een paar dagen uitleest, omdat het een fijne schrijfstijl heeft en nét genoeg spanning om je door te laten lezen. Daarbij komt meteen de andere kant van het verhaal aan bod: het is niet heel vernieuwend of bijzonder. Het voordeel in dit genre en bij ‘dit soort boeken’ is dat het eigenlijk niet gaat om de originaliteit, maar om het genot dat het boek levert. Dat zit hier zeker wel goed!

Het voordeel aan de boeken van Jodi is dat het vol staat met erotische scènes, maar dat het toch niet ordinair of vervelend is. Ze krijgt het voor elkaar om de echte gevoelens op papier te krijgen, iets wat toch een grote doorslag kan geven in een goede of slechte feelgood. Mijn verlangen laat je een aantal uur heerlijk wegdromen, zwijmelen en soms ook even op het puntje van je stoel zitten. Zeker een goed boek in dit genre en absoluut eentje die ik niet snel zal vergeten. Mijn Verlangen is een aanrader!

​Recensie: Mijn verlangen - Jodi Ellen Malpas

Mijn verlangen

1  2  3  4  5

Annie is nooit echt verliefd geweest. Door haar drukke baan heeft ze ook geen tijd om te daten. Maar als ze tijdens het uitgaan de mysterieuze Jack ontmoet, voelt ze hun onweerstaanbare aantrekkingskracht. En als ze kort daarna samen moeten werken, lijkt het lot een spelletje met ze te spelen. Kunnen ze werk en privé wel gescheiden houden? Of is het allemaal niet zo toevallig?