Onbreekbaar: onbegrensde liefde - Lisette Jonkman

Recensie: Onbreekbaar - onbegrensde liefde - Lisette Jonkman

Onbegrensde liefde van Lisette Jonkman is het vervolg op het eerste deel, Buren with benefits, van de Onbreekbaar-trilogie. Aan het eind van het eerste boek lazen we hoe Abby zag dat Ferdi zoende met zijn ex op zijn kamer. Dit zorgde ervoor dat Abby het uitmaakte met Ferdi, terwijl wij als lezers wisten dat dit alles een misverstand was. In dit vervolg lezen we hoe het verder gaat. Abby zit in Amerika en is het helemaal aan het maken als model, terwijl Ferdi thuis in Nederland met zijn eigen problemen dealt. Zo heeft hij veel te maken met zijn lastige ex en mist hij Abby ontzettend. Kunnen Ferdi en Abby weer bij elkaar komen?

Als je houdt van feelgood verhalen met humor, romantiek en een vleugje erotiek dan zijn de boeken van Lisette Jonkman echt een aanrader. In het eerste deel in deze serie maken we al kennis met alle karakters, waardoor Lisette Jonkman in Onbegrensde liefde de tijd heeft om de karakters nog meer uit te diepen. We leren Abby en Ferdi allebei nog beter kennen. Lisette Jonkman heeft beide karakters ontzettend goed uitgewerkt en als lezer heb je het idee dat je zelf bevriend bent met de hoofdpersonen! Daarnaast zijn Abby en Ferdi ook echt 2 totaal verschillende karakters. Het is knap hoe Lisette Jonkman dit voor elkaar heeft gekregen. Doordat het boek vanuit zowel het perspectief van Abby als Ferdi is geschreven, leer je beide karakters goed kennen en snap je ook de handelingen van deze karakters. Beide karakters sluit je dan ook al snel in je hart!

Lisette Jonkman heeft een ontzettend fijne schrijfstijl waardoor je echt door Onbegrensde liefde heen vliegt. Ze weet alles precies genoeg te beschrijven zodat het nergens langdradig wordt en daarnaast heeft deze auteur ontzettend veel humor. Je zal jezelf er meermaals op betrappen dat je hard lachend dit boek zit te lezen! Dit zorgt ervoor dat je alleen maar door wil lezen en voor je het weet heb je het boek uit. Onbegrensde liefde bevat ook een aantal erotische scènes en ook deze weet Lisette Jonkman ontzettend goed te beschrijven. Ze zijn sexy en steamy maar het is nooit overdreven. Daarnaast zijn deze scènes goed in evenwicht met de rest van het boek. De chemie van Ferdi en Abby spat echt van de pagina's af.

Onbegrensde liefde eindigt met een open eind, dat je doet verlangen naar het derde (en helaas alweer laatste deel van deze heerlijke serie). Dan weten we eindelijk hoe het verhaal van Abby en Ferdi af zal lopen!