Verleid me - Stefanie van Mol RECENSIE

Recensie: Verleid me - Stefanie van Mol

Profvoetballer Oliver heeft het helemaal gemaakt! Als aanvoerder leidt hij zijn team in de halve finale van de Champions League. Dan gaat het fout: hij raakt serieus geblesseerd. Zijn dokter is een knappe, jonge vrouw genaamd Amélie. Hij is door haar geïntrigeerd en vraagt haar mee uit. Haar verzet is alles wat hij wil; want hij zal er alles aan doen om haar te krijgen. Amélie probeert zich te verzetten, maar het is moeilijk weerstand te bieden tegen de meest sexy man die ze ooit gezien heeft!

Verleid me is het eerste boek van Stefanie van Mol over de voetbalclub FC Livius. Oliver is de aanvoerder van de club. Het boek begint met de halve finale die ze spelen, waarin hij geblesseerd raakt. Meteen wordt hij naar het ziekenhuis gebracht. Door een te hoge dosis morfine doet hij zijn arts, Amélie, een oneerbaar voorstel. Amélie weet niet wat ze met deze arrogante, zelfingenomen man moet. Hij is knap - heel erg knap, en dat maakt het nog net wat ingewikkelder. De seksuele spanning tussen de twee is meteen voelbaar. De hoofdstukken worden vanuit beide perspectieven geschreven, waardoor je de gedachten van beide hoofdpersonen kunt volgen. Amélie date niet, omdat ze het haar tijd niet waard vindt. En om eerlijk te zijn vindt ze seks maar saai en rommelig. Wanneer Oliver daarachter komt, wordt het zijn missie om daar iets aan te veranderen.

´Ze heeft geen idee wat voor uitdaging ze me heeft voorgelegd. En als er iets is wat ik nooit doe, dan is het een uitdaging uit de weg gaan.´

Stefanie van Mol is een Vlaamse schrijfster. Ze schrijft erotische romans en heeft inmiddels meerdere series op haar naam staan. Verleid me is een leuk en sexy boek, waar je snel doorheen bent. De connectie tussen Oliver en Amélie ontstaat en bloeit ontzettend snel, wat heel onwaarschijnlijk is, maar dat is vaak in dit soort boeken. Het gaat niet om een goed opgebouwde relatie, maar ontstaat door wederzijdse aantrekkingskracht die beide partijen niet kunnen negeren. Het is daardoor wel onwaarschijnlijk, maar niet storend dat hun relatie zo snel start.

Met seksscènes die tot in detail uitgeschreven zijn, is Verleid me een boek dat je echt moet liggen. Dat geldt echter voor het hele erotische roman-genre, en als je daarvan houdt is dit eerste deel van de FC Livius serie een prima aanvulling voor je boekenkast.

Recensie: Verleid me - Stefanie van Mol

Verleid me

1  2  3  4  5

Amélie Jonker is aan het werk in het ziekenhuis als ze wordt opgeroepen op de Spoedeisende Hulp voor een topsporter met een flinke blessure. Oliver Prins, aanvoerder en topvoetballer bij voetbalclub FC Livius '85, raakte geblesseerd tijdens een voetbalwedstrijd. Als Amélie hem komt onderzoeken is hij onder invloed van een zware verdoving en doet hij haar een oneerbaar voorstel.

Ondanks dat nogal gênante voorval is Oliver wel gecharmeerd van de knappe, blonde dokter. Dus als hij terug op controle moet, is hij vastbesloten om haar mee uit te vragen op date. Als ze weigert, weet hij wat hem te wachten staat. Hij zal alles uit de kast moeten trekken om Amélie te verleiden.

• Dubbel geluk voor Zhong - Ina van der Beek

• Zomervacht - Jaap Robben

• Melodie van verlangen - Anne van der Valk