Wildflower Summer 1 - In jouw armen - Kelly Moran RECENSIE

Recensie: Wildflower Summer 1 - In jouw armen - Kelly Moran

Als Nate Roldan aankomt op Cattenach Ranch, weet Olivia Cattenach niet helemaal wat ze van hem moet verwachten. Nate lijkt hier namelijk niet helemaal op zijn plek te zijn. Maar hij komt met een doel: Nate heeft Olivia's overleden broer voor zijn dood beloofd om voor zijn zus te zorgen. En Nate wil deze belofte nakomen.

Al in het eerste hoofdstuk van In jouw armen komt Nate aan op de ranch van Olivia en je zit dus al snel helemaal in het verhaal. Waarom heeft Olivia's broer, Justin, Nate naar haar toegestuurd? En wat staat er in de brief die Olivia via Nate van haar broer heeft gekregen?

Door de beeldende schrijfstjil van Kelly Moran, zie je de ranch, de omgeving en de hoofdpersonen helemaal voor je. Olivia leert Nate steeds beter kennen, maar ook jij, als lezer, leert Olivia en Nate steeds beter kennen. Nate is een typisch voorbeeld van ruwe bolster, blanke pit. Olivia is een harde werker en een doorzetter, die niet snel bij de pakken neer gaat zitten.

In jouw armen is in de eerste plaats een romantisch verhaal, maar ook komen er diverse andere, heftige, thema's aan bod. Zo is Justin omgekomen in de oorlog en ook Nate is een soldaat met de nodige (oorlogs)trauma's. Daarnaast gaat het verhaal over het verliezen van familieleden. Olivia en Justin zijn na het dodelijke ongeluk van hun ouders, opgevoed door hun tante, maar nu Olivia Justin ook nog verliest, heeft ze het erg zwaar. Onderwerpen als het wonen in pleeggezinnen en huiselijk geweld voor in het verhaal. Knap hoe Kelly Moran al deze verschillende onderwerpen in een romantisch verhaal heeft verweven.

De persoonlijke ontwikkelingen van Nate en Olivia zijn erg mooi om te zien in het verhaal. Ze helpen elkaar bij hun eigen verdriet en problemen, maar komen ook samen enkele moeilijkheden tegen. Lukt het Nate om zijn belofte aan Justin na te komen en voor Olivia te zorgen?

In jouw armen is een heerlijk verhaal, wat lekker wegleest. Ook al maken Olivia en Nate veel mee (en hebben ze beide in het verleden al veel meegemaakt), lijkt alles in het verhaal wel heel erg perfect te gaan, waardoor het helaas niet altijd realistisch overkomt. Ondanks dat, een heerlijk, hartverwarmend boek om op een regenachtige middag te lezen!

Wildflower Summer 1 - Wildflower Summer: In jouw armen

1  2  3  4  5

Een eindeloze hemel, besneeuwde bergtoppen die glinsteren in de zon, wilde bloemenweides. Dit is wat Nate Roldan verwacht te zien als hij aankomt bij de Wildflower Ranch. Tegelijk weet hij zeker dat hij hier niet thuishoort. Met zijn motor en tatoeages is hij als een lelijke olievlek op deze prachtige, vredige plek. Maar dat lijkt Olivia Cattenach niet te deren. Nate is hier voor haar. Hij heeft Olivia's broer voor hij stierf beloofd voor haar te zorgen. En Nate wil deze belofte nakomen. Ook al kost het hem zijn hart...