Het weekend ABC RECENSIE

Nathalie is altijd verliefd. Op elke man die ze tegenkomt. Elke foute man, welteverstaan. Tom, haar allerbeste vriend, ziet het allemaal hoofdschuddend toe. Totdat er iets veranderd in zijn gevoel voor haar. Hij besluit haar voor zich te winnen, door elk weekend iets met haar te gaan doen. 26 weken, 26 uitjes, 26 letters van het alfabet. Sue Townsend, move over! Elizabeth Noble heeft een juweeltje neergezet. Elke vrouw wil wel op deze manier verleid worden door een leuke, charmante man. Ze beschrijft de diverse verhaallijnen zo puur, zo goed, dat je meeleeft met alle personages en ze eigen maakt. Niet alleen Tom en Nathalie zijn de hoofdpersonen, maar ook de broer van Tom en ouders van Nathalie spelen een grote rol in dit boek. Dit maakt het in het begin even verwarrend om te lezen, maar daar ben je gauw doorheen. Vanaf dat moment is het een boek om niet meer weg te leggen en overal te lezen: in de trein, op je werk en in bad. Het weekend ABC is één van de beste boeken van dit moment!

Het weekend ABC

Elizabeth Noble

15 januari 2008

ISBN 9789026985775
    Uitgever Unieboek | Het Spectrum
  • Oorspronkelijke titel:

Aphabet weekends
  • Ondertitel:

Gaan ze de Z halen?

Unieboek | Het Spectrum

Feelgood

1  2  3  4  5
    (2 stemmen)

Natalie en Tom zijn jeugdvrienden die elkaar langzaam uit het oog dreigen te verliezen. Als ze elkaar op oudejaarsavond treffen, nadat Natalie net is gedumpt door haar vriendje, besluit Tom zijn kans te grijpen. Hij zal Natalie bewijzen dat ze voor elkaar bestemd zijn en doet een wild romantisch voorstel: 26 weekenden samen doorbrengen, waarvoor ze om beurten van A tot Z een activiteit verzinnen. Binnen 6 maanden zullen ze dan hevig verliefd op elkaar zijn, zo luidt zijn voorspelling. De voorzichtige Natalie is hier niet zo zeker van maar besluit in een opwelling te zien hoever ze kunnen komen. En bij de P van Parijs vraagt ze zich of – durft ze hierin te geloven?

MEMBER RECENSIES

• Aardzee 2

• How I Met Your Mother spin-off met Hilary Duff in de maak