Ik moet je iets vertellen RECENSIE

In Ik moet je iets vertellen worstelen drie vrouwen uit Summer Street met een groot geheim. Christie lijkt alles goed voor elkaar te hebben, maar heeft het onheilspellende voorgevoel dat het grote geheim uit haar verleden haar leven binnenkort zal verwoesten. Ook de teruggetrokken Faye draagt een duister geheim met zich mee. Een geheim dat haar leven vergoed heeft veranderd, en dat ze krampachtig verborgen houdt voor haar dochter Amber. En Maggie keert tijdens een relatiecrisis terug naar Summer Street, waar ze de demonen uit haar verleden onder ogen moet zien.
Ik moet je iets vertellen maakt waar wat we van Cathy Kelly gewend zijn: een vlotte stijl, liefdesperikelen en afwisselende verhaallijnen en personages met herkenbare emoties en gedachten. Daarmee biedt het voor elk wat wils: doordat de leeftijden en problemen van de personages erg uiteenlopen, kan iedereen zich met een bepaald personage identificeren. Langzaam maar doelgericht ontvouwt de schrijfster de geheimen van haar personages stuk voor stuk, waardoor het verhaal steeds spannend blijft. Kortom, ook deze nieuwe roman van Cathy Kelly is een feelgood roman ten top!

Ik moet je iets vertellen

1  2  3  4  5

Achter de blinkend schone ramen en keurige rozentuintjes van Summer Street sluimeren vele geheimen. Faye, een alleenstaande moeder, verbergt iets voor haar tienerdochter Amber. En de 30-jarige Maggie verstopt een geheim voor zichzelf.
    Wanneer de onstuimige Amber besluit haar toekomstplannen op te geven voor de liefde, en wanneer Maggie naar haar iuderlijk huis terugkeert om voor haar zieke moeder te zorgen, raken hun geheimen in een stroomversnelling. De enige in Summer Street die op alles een antwoord lijkt te weten is hun vriendin Christie. Tot ook háár grote geheim plotseling wordt onthuld.
    Als het verleden heden wordt voor Faye, Maggie en Christie, moeten de drie vrouwen belangrijke beslissingen nemen.

MEMBER RECENSIES

• Gefeliciteerd, Leonard Peacock