Mijn zusjes en ik

Mijn zusjes en ik is eerder door Red Dress Ink uitgebracht als Lang Leve de Zusjes Solomon! Het boek vertelt het verhaal van de drie zusjes Solomon die qua karakter compleet verschillend zijn en heel verschillende levens leiden. Per hoofdstuk verandert het perspectief van de ene zus naar de andere. Je leert alle zussen goed kennen, maar het meeste lees je over Sarah. Sarah is ongepland zwanger van haar kersverse vlam en ze weet niet hoe hij op het nieuws zal reageren. De zus van Sarah, Ally, wil juist heel graag zwanger worden van de man waar ze al jaren mee getrouwd is. Zoe, de jongste zus, heeft een vriend, maar ze weet niet of ze met hem wil trouwen. Als beroep bespioneert Zoe mensen tijdens hun eerste afspraakjes, om ze daarna te vertellen wat ze juist wel of niet hadden moeten doen en zeggen. Later in het boek blijkt dat Zoe ook mensen in haar omgeving goed kan helpen met advies over hun dates.
Al vanaf het eerste hoofdstuk van het boek wilde ik zo snel mogelijk verder lezen, om de zusjes beter te leren kennen en al hun belevenissen mee te maken. Het boek leest lekker weg en bevat zowel humor als liefde, maar ook bedrog en verdriet. Daarom verveelde het boek me geen moment en had ik het zo uit. Er is ruimte voor een deel 2, want de zussen staan allemaal midden in het leven en er valt nog zo veel meer mee te maken. Mocht er nog een deel komen, dan ga ik het zeker lezen!

• De leukste Perkamentus memes

• De beste sterke vrouwelijke hoofdrollen in een fantasyboek

• 15 herkenbare tweets over het vertrek van Regé-Jean Page uit Bridgerton