Superidioot RECENSIE

Welkom in de wereld van Superidioot Simon: vrijgezel, lomp en egoïstisch. Toch heeft hij een paar vrienden, die hem zowel in goede als slechte tijden blijven steunen. Diep in zijn hart is Simon heel serieus en wil hij erg graag een vaste vriendin, alleen is hij in de buurt van aantrekkelijke vrouwen niet zo stoer meer. Tegenover de telecomwinkel waar Simon werkt, werkt de aantrekkelijke Marcia. Zal Simon de stoute schoenen aantrekken en haar aanspreken?
Superidioot is leuk voor zowel mannen als vrouwen. Als vrouw kun je je aan begin van het boek soms aan Simon ergeren, maar tegen de tijd dat je het boek uit hebt, zul je echt van hem gaan houden! Het taalgebruik in het boek is in vergelijking met chicklit best grof, maar het boek leest heel lekker weg en zit vol humor. Jammer dat de vertaling vanuit het Duits niet altijd even goed is.
Een echte aanrader voor iedereen die gek is op ladlit en benieuwd is naar het leven door de ogen van een vrijgezelle man.

Superidioot

Tommy Jaud

31 mei 2007

ISBN 9789022321836
    Uitgever Standaard
  • Oorspronkelijke titel:

Vollidiot
  • Ondertitel:

Niet alle mannen zijn idioten, sommigen zijn superidioten

Standaard

Feelgood/ Chicklit

1  2  3  4  5

Niet alle mannen zijn idioten, sommigen zijn superidioten. Neem nu Simon Peters, 29 jaar, verkoper en vrijgezel. Op zijn werk legt hij een feilloos talent aan de dag om op lange tenen te trappen. Thuis probeert zijn poetsvrouw Lala hem aan een kakelend zakenwijfje te koppelen. En in de fitnessclub ligt killerhomo Popeye op de loer. Bovenal is Simon tot over zijn oren verliefd op Marcia P. Garica, het melkmeisje in de koffiebar Starbucks tegenover zijn deur. De smoorverliefde Simon ziet een romantisch droomhuwelijk met haar helemaal zitten. Slechts één kleinigheidje staat hem in de weg: hij heeft nog nooit met Marcia gesproken.....

MEMBER RECENSIES

• Supergezond