Gestrikt RECENSIE

Toen ik de achterflap gelezen had dacht ik echt ''Wat lijkt dat me een geweldig leuk boek!''. Eenmaal in het boek begonnen viel me op dat de intro van het boek wel erg lang was. Ik las verder en verder en verder maar er kwam geen eind aan! Wat blijkt? Het levensverhaal van de auteur is verweven met het verhaal van Trisha. Dus je leest continu een stuk over Trisha en dan weer een stuk over de auteur. Erg irritant lezen!!!
Als het verhaal alleen over Trisha zou gaan, zou het boek een stuk makkelijker te lezen zijn. De auteur had beter een biografie uit kunnen brengen van zichzelf hiernaast, of het tenminste op de achterkant kunnen melden, zodat mijn verwachtingen anders waren! Wat het verhaal van Trisha betreft: Het begin was erg leuk, ik kreeg zelfs een beetje het ''Bridget Jones-gevoel'', maar toen de gedaanteverwisseling eenmaal plaats had gevonden, leek het alsof het boek ook een complete gedaanteverwisseling onderging en was het opeens erg moeilijk doorkomen. Kortom geen aanrader en zonde van je geld!

Gestrikt

Fay Weldon

1 december 2009

ISBN 9789025432447
    Uitgever Pandora
  • Oorspronkelijke titel:

Mantrapped

Pandora

1  2  3  4  5

Trisha heeft rijkdom gekend en armoede, en ze heeft een duidelijke voorkeur voor rijkdom. Maar op een dag wordt ze niet alleen in materiele zin beroofd... ook haar identiteit wordt haar afgenomen. Als ze op de trap iets te dicht langs Peter Watson loopt, verwisselen haar ziel en de zijne van lichaam. Trisha wordt 'gestrikt' in het jeugdige, strakke, aantrekkelijke lijf van de trendy Peter. Sommigen zouden dit als een verbetering zien, maar Doralee, de vriendin van Peter, denkt daar heel anders over. Gestrikt is een hilarische roman over geslachtsverwisseling, klasseverwisseling, chaos en verwarring. Daarnaast is het een voortzetting van het levensverhaal van Fay Weldon. Net als Trisha heeft ook zij rijkdom gekend, en armoede. En ook zij is vaak in meer of mindere mate 'gestrikt' geweest door mannen.

MEMBER RECENSIES

• The Finisher