Sexcuses RECENSIE

American football speler Dean is op weg naar de oude boerderij die hij gekocht heeft, wanneer hij aan de kant van de weg de mooie vrouw Blue tegenkomt. Blue’s leven ligt nogal overhoop: ze wil wraak nemen op haar ex en haar moeder heeft haar bankrekening leeggehaald. Ze besluit met Dean mee te gaan om in het plaatsje waar zijn boerderij opgeknapt wordt werk te zoeken, zodat ze haar leven weer op kan bouwen. Het verbaast Dean dat hij voor deze vrouw valt, want ze is helemaal niet het type vrouw waar hij normaal mee date. Blue houdt zich namelijk totaal niet met haar uiterlijk bezig. Als ze bij de boerderij aan zijn gekomen, komen er allerlei familieleden uit Dean’s verleden in beeld. En hij wil niet met elk van hen wat te maken hebben.. Het duurde even voordat het boek op gang kwam en wat mij betreft had de vaart er nog meer in gemogen. Het boek bevat namelijk bijna 400 pagina’s. Er wordt regelmatig van perspectief veranderd, zodat je de gevoelens van meerdere hoofdpersonen meekrijgt. Sexcuses is af en toe vrij voorspelbaar en ik had niet de drang om verder te lezen. Toch is het een echte feelgood chicklit, maar het boek haalt het niet bij mijn favorieten.

Sexcuses

1  2  3  4  5

Football-ster Dean is een tevreden mens. Het leven heeft hem altijd toegelachen. Op een dag ziet hij langs de snelweg in Colorado een jonge vrouw lopen… gekleed in een beverpak. Blue is op weg om haar ex te vermoorden. En het beverpak? Dat is een lang verhaal. Plotseling stopt er een dure sportwagen naast haar, waar een Griekse god uitstapt. Haar redder in nood blijkt niet alleen vreselijk arrogant, hij is ook veel slimmer dan haar lief is. En Dean vindt de sensuele Blue de meest argwanende vrouw die hij ooit heeft ontmoet. Waarom blijven die twee elkaar uitdagen?

MEMBER RECENSIES

• De sneeuwkimono