En de minnaar is... RECENSIE

Tja, wat kan ik zeggen over deze nieuwe pocket van Jill Mansell? Eigenlijk niets dat niet al een keer over deze schrijfster en haar boeken is gezegd: de personages zijn lekker herkenbaar, de verschillende verhaallijntjes lopen geordend om elkaar heen om aan het eind weer netjes bij elkaar te komen, en het plot zelf is soms wat voorspelbaar, maar zoals altijd verslavend als een soapserie. Het is niet haar meest spannende boek, het verhaal heeft hier en daar wat vastlopende momenten waar je even doorheen moet, maar verder staat En de minnaar is… niettemin garant voor een paar heerlijke leesuurtjes, bij voorkeur op de bank, zonder stoorzenders en mét een glaasje wijn!
Klein minpuntje aan het boek vind ik de nogal flauwe titel – zo doet het boek wel érg aan als een geüpgradete bouquet-roman! Bovendien verklapt de beschrijving hierboven meteen de helft van het verhaal… niet zo''n beste zet van de uitgever, dus.
Maar goed, daar kan mevrouw Mansell natuurlijk ook niks aan doen, dus geef ik haar geheel verdiend 4 sterren!

En de minnaar is...

1  2  3  4  5
    (10 stemmen)

Lottie Carlyle is gelukkig gescheiden van Mario, een onverbeterlijke flirt en de vader van haat twee - eigenwijze - kinderen. Ze is dol op haar werk op het landgoed Hestacombe. Totdat het landgoed wordt verkocht aan Tyler Klein, een jonge Amerikaanse zakenman. Hij is heel aantrekkelijk, maar snapt gewoon niets van kinderen. Bovendien heeft Lottie een relatie met de blonde Seb, en ze is best gelukkig. Als Liana - de look-a-like van Kate Moss - uit de VS overkomt, lijkt Lotties kans op Tyler voorgoed verkeken.

MEMBER RECENSIES

• Het onzichtbare leven van Ivan Isaenko

• De beste jeugdthrillers