Supermodels: Cindy

Supermodels is een boekenserie over een modellenhuis waarin vier meiden wonen: Laura, Honey, Irina en Cindy. Cindy is de laatste in deze serie waarover een boek geschreven is. Zij is de dochter van een ex-rock muzikant en een ex-model. Door dat hun carrières ten einde liepen, besloten zij aan een reality-show mee te doen. De serie At home with the Careless is een groot succes, maar Cindy wordt gek van haar moeder die alleen met zichzelf bezig is en vlucht naar Londen om daar bij de andere modellen in te trekken en zich op een baan in de mode voor te bereiden. Als beroemdheid vliegt ze van Londen naar New York en naar Tokyo om te presenteren en modeshows te openen. Haar leven is niet makkelijk met haar ouders, de serie waarin ze speelde en de hoge verwachtingen die er van haar zijn. Wanneer Cindy een stage aangeboden krijgt bij een beroemd ontwerper, ontmoet ze Alfie, een jongen die op het eerste gezicht een onuitstaanbare perfectionist is en bij wie Cindy moeilijk een tweede gezicht voor kan stellen. Daarnaast komt er steun uit onverwachte hoek: haar ''vriendinnen'' uit het modellenhuis! Een groep uitlopende karakters die elkaar gek maken, maar daarnaast niet zonder elkaar kunnen. Supermodels: Cindy begint waar de andere drie boeken eindigen en dat heeft een grappig effect, de vier komen dichterbij elkaar dan ooit! En het is ook een reden waarom je dit boek het best als laatste kan lezen! Dit boek, maar ook de andere uit de serie, lijken misschien in het begin oppervlakkige verhalen, maar doordat Sarra Manning uitgebreid onderzoek heeft gedaan op dit gebied is het heel interessant en en vermakelijk. Daarnaast is de thuissituatie van zowel Cindy, als de anderen het waard om over te lezen. Al met al, een echte pageturner voor jonge meiden!