Yfke's Model Secrets RECENSIE

Yfke’s model secrets is het boek waarin Yfke Sturm ons een kijkje geeft in het leven van een model. Het is geen Fashion Babylon-idee, waarin we sappige details krijgen of de leukste roddels. In het boek worden vooral de onderwerpen besproken die belangrijk zijn voor een model. Zo krijgen we stylingadviezen en oefeningen die goed zijn voor ons lichaam. Ook staat er in het boek welke gerechten gezond zijn en welke gerechten juist veel slechte voedingsstoffen bevatten. Het is een boek dat veel informatie geeft en ook goede tips ontsluiert. Het gedeelte van informatie en tips is niet heel erg nieuw in de boekenwereld. Dit boek wordt echter interessant en vernieuwend door het tintje dat Yfke er aan geeft! Ze geeft namelijk ook een kijkje in haar eigen leven. Hoe ze bij voorbeeld is begonnen als model, wat haar zwakke kanten waren en hoe ze dat heeft verbeterd. Ze laat ook haar fotoboek zien en vertelt ook hoe haar eetpatroon eruit ziet. Vooral door de spontane en vrolijke manier van vertellen is het boek niet alleen leuk voor de mensen die model willen worden, maar ook voor mensen die het leuk vinden om er eens meer over te lezen. Ook door het verhaal van Yfke zelf is het boek voor iedereen leuk om te lezen. Yfke is grappig, enthousiast, ze is niet iemand die zichzelf alleen maar serieus neemt en enorm sympathiek. Je krijgt een heel ander beeld van haar en eigenlijk laat dit boek zien dat ze ook maar gewoon een mens is. Het boek heeft een soort glossyuitstraling, met veel foto’s, ‘ingezonden’ brieven en columns tussendoor. Dit is het boek dat elke Yfke Sturm liefhebber moet hebben. Daarnaast is het een must voor elk aanstormend model dat een goede kijk wil krijgen op het modellenleven!

Yfke's Model Secrets

1  2  3  4  5

Het grote succes van shows als Holland‘s Next Top Model, Make me a Supermodel en America‘s Next Top Model (meer dan een half miljoen kijkers!) laten zien dat de modewereld fascinerend blijft. Ontdekt worden en een glamoureus leven leiden als topmodel is een droom die veel meiden hebben. Maar hoe realistisch is dat? Waar begin je? En hoe ver ga je? Internationaal topmodel Yfke Sturm maakte het zelf mee toen ze op haar veertiende werd ontdekt door Elite in de Hema. In deze persoonlijke stijlgids geeft ze op grappige en kritische wijze een blik in de wereld van een topmodel: do‘s & don‘ts voor castings en shoots, make-uptips, fashion rules, jezelf verkopen en gezonde eetgewoontes (’een klein beetje van alles en daarnaast veel sporten‘), alles komt aan bod. Yfke's Model Secrets is een hip how-to-boek voor alle modellen in spe, Cosmo-girls en superfans:
    -Yfkes persoonlijke ervaringen
    -Quotes van bekende acteurs en modellen
    -Niet eerder gepubliceerd fotomateriaal