• onze waardering

Tot na de reclame RECENSIE

Tot na de reclame gaat over de Ierse Lindsay die, nadat haar vriendje haar in de steek heeft gelaten, een baan krijgt bij de televisie. In het televisiewereldje ontmoet ze Chris. Maar ook ontstaat er een vriendschap tussen Lindsay en de beroemde filmster Colin Quinn. Daarnaast heeft Lindsay twee echte vriendinnen die ze regelmatig ziet.
Vooral het begin van het boek is erg slordig geschreven (of vertaald). Hoe kan iemand tegelijk mollig en lijzig zijn? De schrijfstijl is snel en dialogen worden erg vaak niet afgemaakt ("en zo kletsen ze nog even door"). Toch doet het ook aan de stijl van Freya North denken.
Het verhaal is niet erg origineel, maar wel vermakelijk en zit vol met lekkere spanning.
Enne... zonder condoom met een beroemde presentator naar bed gaan waarvan je denkt dat hij elke week een andere scharrel heeft... dat is toch echt niet meer van deze tijd!

Tot na de reclame

  • Auteur:

    Anita Notaro
  • Verschenen:

    23 maart 2006
  • Uitgave:

    ISBN 9024556651
    Uitgever Poema pocket
  • Oorspronkelijke titel:

    Back After the Break
  • Uitgever:

    Poema pocket
  • Genre:

    Feelgood
  • Onze waardering:

             
  • Members waardering:

    1  2  3  4  5 
    (1 stem)
  • Omschrijving:

    Heb je ooit acuut liefdesverdriet gehad? Lindsay wel: ze wordt kort voor hun bruiloft door Paul gedumpt en is in tranen! Maar er is licht aan het eind van de tunnel. Ze krijgt een geweldige baan bij de televisie en komt in een snelle, fantastische wereld terecht, waar seks en champagne hand in hand gaan met geroddel en schandalen. En dan wil Paul haar terug...

Meer info

Toegevoegd door:

GERELATEERDE ARTIKELEN

  • 12 x grappen voor de echte Harry Potter fans

  • Pikante films op Netflix

  • Dit kunnen we verwachten van 365 dni 2

  • Dit was het populairste boek van het jaar waarin jij geboren werd

  • Deze acteurs haten de manier waarop ze beroemd zijn geworden

Zoek in artikelen