Geheime liefde RECENSIE

Karen begint aan een nieuwe job, dankzij haar beste vriendin Tamara die vast een goed woordje voor haar deed bij haar nieuwe baas. Met haar nieuwe baan is Karen''s leven perfect. Een man heeft ze niet nodig, ze redt het prima in haar eentje. Haar familie, buurvrouw en beste vriendin denken hier totaal anders over. Zonder man is je leven niet compleet, dus dat van Karen ook niet. Karen moet aan de man en dit wordt dan ook op elke mogelijke manier geprobeerd. Tijdens haar werk gaan er zo heel wat mailtjes over en weer. Roddelen kunnen Tamara en Karen als de beste. Vooral over die niet al te dun en slecht geklede systeembeheerder die Karen stiekem toch wel erg aardig vind. De relatie met de systeembeheerder blijft geheim onder het motto: "Liefde op de werkplek mag niet". En ondertussen doen beste vriendin Tamara en buurvrouw Tessa er alles aan om blinddates te regelen. Dat kan natuurlijk nooit goed gaan..
Geheime Liefde past perfect in het straatje van de Ellesey Relax serie. Tussen diverse romans van Anita Verkerk, is dit boek van Suzanne Peters bij Ellessy prima op haar plek. Suzanne schrijft jong en herkenbaar. Haar roman is gemakkelijk te lezen en in no time uit. Ik denk dat ze met dit boek veel prille liefdes laat inzien dat het niet nodig is onzeker te zijn. Tenslotte gaat het om jouw geluk. Helaas zijn de romans van Ellesy niet de dikste romans, ook deze roman was ietwat kort (ik had er langer van willen genieten!), maar zeker krachtig met een erg goede boodschap.

Geheime liefde

1  2  3  4  5

Karen heeft een leuke baan, lieve vrienden en een familie die haar dolgraag aan een man helpt. Als ze dan eindelijk iemand op haar werk ontmoet, durft ze er niemand iets over te vertellen. Haar vriend is namelijk niet bepaald Mister Perfect, maar iemand met overgewicht. Als Karen gekoppeld wordt aan een andere man, beginnen de leugens zich toch teveel op te stapelen en ze moet een keuze maken.

MEMBER RECENSIES

• De wonderbaarlijke avonturen van Gijs en opa