Aangeraakt RECENSIE

Ezra heeft haar vader nooit kunnen vergeven dat hij hun gezin verliet voor een andere vrouw. Ze hadden toch een speciale band? En hoe kon hij hun moeder zomaar in de steek laten? De mogelijkheid dat ze ooit aan de andere kant zou staan, is nooit bij haar opgekomen. Iemand zoveel pijn doen, je kinderen opzadelen met een scheiding, dat is iets wat zij nooit zou doen. Toch? Ze houdt van Vic en haar zoontje Sammie, maar toch kan ze de verleidelijke Tijs niet weerstaan. Ezra raakt verwikkeld in een dubbelleven. Schuldgevoel, verliefdheid en verwarring wisselen elkaar af, waardoor Ezra gedwongen wordt zichzelf een spiegel voor te houden. Aangeraakt is een pijnlijk eerlijk boek, waarin bedrog en liefde de hoofdrol spelen en dat duidelijk maakt dat verliefd worden op een ander iedereen kan overkomen. Toch zal niet iedereen dezelfde keuzes maken als de hoofdpersoon, waardoor het af en toe moeilijk is om haar te begrijpen. Een mooi boek, wat je aan het denken zet.

Aangeraakt

1  2  3  4  5
    (3 stemmen)

Nadat ze zijn auto heeft aangereden, geeft Ezra haar mobiele nummer aan Tijs. De volgende dag belt hij haar, maar niet om het schadeformulier in te vullen. 'Je hebt een lekkere stem,' leest ze als ze vervolgens zijn sms'je opent. Vanaf dat moment leeft ze in twee werelden. Haar veilige, vertrouwde, maar ook wel saaie huwelijk verliest alle glans naast de spanning, sensualiteit en aandacht die ze ervaart in het samenzijn met haar minnaar. Maar hoe kan ze wat ze haar vader altijd heeft verweten, nu voor zichzelf verantwoorden? Wie is nu eigenlijk de echte Ezra?

MEMBER RECENSIES

• Superfood ontbijt