Versier me dan RECENSIE

Jill Mansell brengt ons weer een nieuwe titel, vol personages die toch goed uit elkaar te houden zijn in een chicklit die heerlijk wegleest. Versier me dan gaat over Cleo, een jonge vrouw die geen goede ervaringen met mannen heeft. Ze heeft wel een goede band met haar buurman, radio DJ Ash. Haar zus Abbie is gelukkig getrouwd, maar kan geen kinderen krijgen. Als Abbie een vreselijk geheim ontdekt, staat haar leven op zijn kop. Cleo komt na vele jaren Johnny tegen, haar vroegere klasgenoot die haar op school altijd pestte. Zou deze vrouwenversierder inmiddels veranderd zijn, of zou hij haar nog steeds pesten en uitlachen?
De boeken van Jill Mansell lezen altijd heerlijk weg, maar dit boek sprak me qua inhoud het meeste aan. De verhaallijnen zijn goed uitgewerkt en je leeft erg met de personen uit dit boek mee. Naast een flinke dosis humor, worden er ook serieuzere zaken in het boek besproken. Af en toe is het boek een beetje ‘over the top’, maar dat maakt het boek leuk en afwisselend, omdat verder bijna alles erg herkenbaar is. Kopen dus!

Versier me dan

1  2  3  4  5
    (16 stemmen)

Cleo schrikt zich lam als ze op een begrafenis opeens oog in oog staat met haar vroegere klasgenoot Johnny. Wat een pestkop was dat altijd; ze heeft er nog een complex van! Kort daarna stort haar hele wereld in: ze komt er namelijk achter dat haar fantastische vriend Will al getrouwd is. Bovendien blijkt het huwelijk van haar zus Abbie en haar zwager Tom op springen te staan. Er moet dan ook heel wat gebeuren voordat Cleo zich weer met mannen inlaat, maar uiteindelijk vindt ook zij het geluk.

MEMBER RECENSIES

• Donker water