Eens in je leven RECENSIE

Bestseller auteur Cathy Kelly heeft, zoals we van haar gewend zijn, wederom een ontroerend en romantisch verhaal geschreven. Eens in je leven gaat over vier Ierse vrouwen die ieder te maken krijgen met een grote verandering in hun leven. Ze vinden en verliezen geliefden en sluiten nieuwe vriendschappen. Hoewel dit boek over romantische en vriendschappelijke liefde gaat, is het boek niet zoetsappig. Het plot is geloofwaardig en de vrouwen zijn krachtig en zelfstandig. Ze hebben allen een andere achtergrond en leeftijd waardoor iedere lezer zich met tenminste één van hen zal kunnen identificeren. Cathy Kelly’s schrijfstijl voelt als een warme deken op een koude dag. De vrouwen in het boek voelen als goede vriendinnen die je meenemen op een reis door hun leven.

Eens in je leven

Cathy Kelly

9 mei 2012

ISBN 9789044335354
    Uitgever The House of Books
    480 pagina's
  • Oorspronkelijke titel:

Once in a Lifetime

The House of Books

Feelgood

1  2  3  4  5
    (2 stemmen)

Ingrid Fitzgerald heeft haar man David, de eigenaar van Kenny’s warenhuis, dag en nacht terzijde gestaan. Ook heeft ze kans gezien zelf een glanzende carrière op te bouwen. Op een dag ontdekt Ingrid een geheim dat haar wereld op zijn grondvesten doet schudden. Natalie Flynn is de huisgenote van Ingrids dochter Molly. Terwijl de liefde plotseling haar leven binnendringt, begint de moederloze Natalie vragen te stellen die ze nooit eerder durfde te uiten. Maar zullen die haar helpen om erachter te komen wie zij werkelijk is? Charlie Fallon vindt het heerlijk om op de cosmetica-afdeling van Kenny’s te werken. Tot het gerucht haar bereikt dat het voortbestaan van het warenhuis wordt bedreigd. En het lijkt wel of de baas zich daar helemaal niets van aantrekt. Star Bluestone is een eigenzinnige, spiritueel ingestelde vrouw. Ze verkoopt haar prachtige wandkleden aan Kenny’s warenhuis. De geheimen van velen zijn veilig bij haar. Want Star weet uit ervaring dat je de belangrijke dingen in het leven moet koesteren – en dat de kans op het ware geluk maar eens in je leven voorbijkomt.

MEMBER RECENSIES

• For Girls Only! - Love stories Yelien en blue boy

• Recensie: Luca