Schandalig RECENSIE

Sasha is geobsedeerd door astronomie en natuurwetenschappen en begrijpt nog niet zo goed dat er ook een leven is naast de sterrenhemel. Haar sociale vaardigheden zijn ook niet om naar huis te schrijven, maar toch komt ze de selectieprocedure van Cambridge door. De studiecoördinator van Cambridge – Theo Dexter – bedriegt zijn vrouw Theresa met verschillende studentes, en ook Sasha pakt hij helemaal in. Wanneer Sasha het allerminst verwacht breekt hij haar hart op zo’n gemene manier dat ze jaren later nog zint op wraak. De personages in Schandalig zijn heel mooi neergezet. Sasha is bijvoorbeeld een geweldig hoofdpersonage. Ze is lief, slim, niet het populaire meisje, mooi en zelfs een beetje aandoenlijk. Een personage waar je meteen sympathie voor hebt. Theresa is ook een heel fijn personage. Ze is erg passioneel en gek op haar vak, maar wil niks liever dan moeder worden, wat maar niet lukt. Haar man Theo is natuurlijk de perfecte schurk van het verhaal. Als lezer hoop je dat Sasha hem alles afneemt. Het hele boek werkt toe naar het grote wraakplan van Sasha, en gelukkig stelt het einde niet teleur. Schandalig is een geweldige, spannende en intrigerende chicklit en ik heb het met een glimlach op mijn gezicht achter elkaar uitgelezen.

Schandalig

1  2  3  4  5
    (6 stemmen)

Als Sasha Miller wordt toegelaten aan de universiteit van Cambridge komt er een droom voor haar uit. Ze bezwijkt daar echter voor de leugenachtige charmes van haar studiecoördinator Theo Dexter en blijft bedrogen achter, vernederd en met een gebroken hart. Ze vertrekt naar de Verenigde Staten om haar leven weer op te bouwen. Jaren later verlaat Sasha Harvard Business School met maar één doel: de ondergang van de nu beroemde professor Dexter.

Intussen wordt ook Dexters veelgeplaagde vrouw Theresa ingeruild voor een knapper, jonger exemplaar. Op een avond staat Sasha voor haar deur. Ze wil tegen elke prijs wraak nemen op Theo Dexter; en als Theresa haar wil helpen, graag. De man die met deze twee wraakzuchtige vrouwen te maken krijgt, kan maar beter een goede schuilplaats zoeken!

MEMBER RECENSIES

• Forever Geek (Geek Girl, Book 6)