Lizzy gaat los RECENSIE

Lizzy is niet het standaard type chicklit meisje. Ze is geen kluns die d''r spullen laat vallen op gênante momenten, ze is niet hoteldebotel op één of andere knappe en onbereikbare man en ze heeft ook geen kat. Wel heeft ze een drukke PR-baan en een constant volle agenda. Op een wilde avond met veel rosé belooft Lizzy aan haar beste vriendin buiten de standaard paden te treden en eindelijk eens los te gaan. Dit boek is een chicklit zoals we die graag zien. Vrolijk, luchtig, goed geschreven en met een top heldin die - of ze dat nou wil of niet - lekker los gaat. En net als Lizzy zijn ook alle andere personages goed uitgewerkt. Wildebras Lulu en haar lieve broer Dan, de chaotische bazin van Lizzy en haar compagnon from hell met lego kapsel. En dan is er nog hoofdpersonage Randy. Een echte badboy, waar je uiteindelijk toch nog een klein beetje van gaat houden. Dit boek is een chicklit naar mijn hart: verrassend, scherp en onweerstaanbaar.

Lizzy gaat los

1  2  3  4  5
    (12 stemmen)

Lizzy Harrison heeft geen vriend en ook geen kat. Daar heeft ze allemaal geen tijd voor met haar drukke pr-baan en haar volle agenda. Volgens haar beste vriendin Lulu moet Lizzy nodig eens uit haar dak. Wanneer ze door haar baas in de armen van de ruige internationale megaster Randy Jones wordt gedreven, ontwaakt er een vlammetje in Lizzy’s hart. En het besef dat je niet alles in het leven tot in de puntjes kunt regelen. Sex-on-legs Randy blijkt onverbeterlijk en Lizzy’s romantische taak om hem uit de problemen te houden wordt bijna onmogelijk. De roddelbladen zitten haar op de hielen. Waar is Lizzy’s redder in de nood?

MEMBER RECENSIES

• Zomerhuis

• Thuiskomst - Reina Crispijn