Bakfeest! Taarten & Zo RECENSIE

Bakfeest! Taarten & Zo. De titel zegt al voldoende. Tijd om een taart te bakken. De geweldige cover vraagt om meer dan bakken, want het boek draait grotendeels om het versieren van de taart. Dit boek staat vol prachtige taarten. Smaken doen ze ook, want je kunt ze geheel naar wens vullen met room, jam, en nog veel meer lekkere dingen. Het boek begint met de basis; het bakken van de taart zelf. Dit is een fluitje van een cent, maar zorg om frustratie te voorkomen wel dat je alle belangrijke gereedschappen bij de hand hebt, zoals een kookthermometer. Voor het bakken en versieren van taarten geld: oefening baart kunst! Want zie de laatste pagina''s van het boek de boltaarten en stapeltaarten, daar kun je beter nog even mee wachten. De vele tips & tricks en fantastische voorbeelden zorgen er stapje bij beetje voor dat je taarten steeds beter worden. Het boek kent een goede basis maar door de ingewikkelde modeltaarten zal ook de gevorderde bakster er veel goede ideeën uithalen. Kortom het wordt een feestje met Bakfeest!

Bakfeest! Taarten & Zo

1  2  3  4  5

Zelf taarten bakken is hip! En lekker! In het boek Bakfeest! Taarten & Zo vind je basisrecepten voor het bakken van taarten met ideeën voor de lekkerste vullingen. Het boek staat boordevol kleurige en feestelijke taarten in allerlei vormen en maten. Voor elke gelegenheid zit er wel een passend idee bij. Met uitleg over de verschillende materialen voor versieringen zoals icing, rolfondant en marsepein. Iedereen kan aan de slag, van jong tot oud! De mooiste en lekkerste taarten maak je zo!

MEMBER RECENSIES

• Vers uit Foodbag+ koken zonder stress