Waar zit die G-spot dan? RECENSIE

In Waar zit die G-spot dan? vertelt Marianne Ras allerlei wetenswaardigheden over seks en relaties. Aan de hand van vragen probeert ze de lezer van een onwetend iemand naar een seksgod te brengen. En dat wil toch iedereen? Maar wisten we maar waar die G-spot zat, want dan zouden we dit boekje niet hoeven aan te schaffen en ons te zitten ergeren. Want hoewel er interessante vragen gesteld worden, beantwoordt Ras ze niet. Ze praat er wat omheen en vermeld allemaal andere feiten die in eerste instantie interessant lijken. Maar uiteindelijk leiden ze nergens heen. Of die feiten roepen alleen maar meer vragen op… Dus of de G-spot werkelijk bestaat, waar hij zit en hoe hij gestimuleerd kan worden, zul je niet te weten komen. Ook zit er geen volgorde in de vragen; een vraag over overspel kan heel goed tussen een zwangerschapsvraag en een vraag over condooms inzitten. Als je dus iets wilt weten, zul je het hele boekje door moeten bladeren om te kijken of er wat over in staat. Want helaas ontbreekt ook de inhoudsopgave. De interessante en opmerkelijke antwoorden ontbreken duidelijk. Nou ja, denk je, gelukkig zijn er dan nog de beloofde grappige stukjes en de spannende ontdekkingstocht die seks weer opwindend en vooral heel leuk gaat maken. En dat gaat vast gebeuren, tenminste als je dit boekje aan de kant legt en het zelf gaat ontdekken. Want ook dat onderdeel van het boekje is niet aanwezig.

Waar zit die G-spot dan?

1  2  3  4  5

Zijn mannen gemaakt om vreemd te gaan? Waar zit de G-spot? Waarom hebben veertigplusvrouwen de beste seks? Was is beter: een lange of een korte penis? Is sexting overspel? Botox of laat maar hangen? Bestaat monogamie? Waarom kreunen vrouwen tijdens seks? Kun je sperma lekkerder maken?Het schijnt dat vrouwen niet voor hun eigen plezier kreunen maar om mannen sneller te laten klaarkomen. En wetenschappers beweren ook dat roken en alcohol de smaak van sperma bitter maken en dat groenten en fruit de grote zoetmakers zijn.Waar zit die G-spot dan? is een vrolijk boek met inhoud over de meest uiteenlopende vragen die je kunt bedenken. In haar grappige, interessante en opmerkelijke antwoorden, mede gebaseerd op de meest recente wetenschappelijke inzichten, laat de auteur zien dat het goed is om je eigen lichaam en dat van de ander te kennen; weet wat je doet en heb respect voor elkaar.Waar zit die G-spot dan? is een boek voor een spannend en plezierig liefdesleven en voor iedereen die seksualiteit nog meer wil ontdekken en er van alles over wil weten. Seks is spannend, opwindend en vooral heel leuk!

MEMBER RECENSIES

• Het vuur in mij