Kill For Me (DVD) RECENSIE

Amanda is een Amerikaanse studente die een huis deelt met een vriendin. Oorspronkelijk deelden de meisjes het huis met z’n drieën, maar sinds hun vriendin Natalie spoorloos is verdwenen staat de derde kamer leeg. Om de huur te kunnen betalen, zoekt Amanda een nieuwe huisgenoot. Die vindt ze in de op het eerste gezicht in zichzelf gekeerde Hailey, die haar ouderlijk huis ontvlucht om te ontkomen aan haar gewelddadige vader. Al snel blijken de meiden veel gemeen te hebben: ook Amanda probeert haar verleden met een gewelddadige ex achter zich te laten.

De spanning in het verhaal wordt langzaam opgebouwd en het verhaal over Hailey’s verleden komt stukje bij beetje naar boven. Als Amanda’s ex-vriendje haar weer begint lastig te vallen, schiet Hailey haar te hulp. Dan eist Hailey Amanda’s hulp bij het plan dat ze beraamt om van haar eigen grootste vijand af te komen: haar vader. Amanda staat bij haar in het krijt. “I killed for you, now you kill for me.”

Als Hailey’s vader in beeld komt, begin je je af te vragen of Hailey’s kant van het verhaal wel klopt. Wie is er het slachtoffer en wie de koelbloedige moordenaar? En wat is er nu precies met Natalie gebeurd? Je blijft in spanning omdat je tot en met de laatste minuten van de film een paar keer op het verkeerde been wordt gezet, voordat je erachter komt hoe het nu precies zit.

Kill For Me is een spannende thriller waar je je best een avondje mee zult vermaken. De liefdesrelatie tussen Amanda en Hailey vond ik een beetje overbodig voor het verhaal. Niet alle acteurs zijn even goed en sommige situaties zijn onwaarschijnlijk of onrealistisch, maar de twee meiden in de hoofdrollen zijn wel overtuigend. Tip voor een spannend filmavondje!

Houd jij van spannende thrillers?

Kill For Me

1  2  3  4  5

Wanneer Amanda haar verleden en haar ex-vriend probeert te vergeten, zoekt ze een kamergenoot om de huur mee te delen. Hailey trekt bij haar in. De twee worden al snel goede vriendinnen en delen hun donkere geheimen met elkaar en hun verleden waarin ze beiden misbruikt werden. Amanda’s ex-vriend laat haar echter niet met rust en hoewel Hailey haar probeert te beschermen, weten de twee meisjes dat het zo niet verder kan. Daarom besluiten ze dat moord misschien een oplossing biedt en beramen ze een plan dat hen voor eens en voor altijd van het verleden moet verlossen.

- Verkrijgbaar op DVD
    - Bekijk hier de trailer van Kill For Me: