Recensie: Toy Story 4 RECENSIE

Recensie: Toy Story 4

Woody en zijn vrienden zijn terug in hun grootste speelgoed avontuur ooit! Wanneer hun nieuwe eigenaar Bonnie naar de peuterspeelzaal gaat en daar een gloednieuw vriendje genaamd Forky maakt, begint een groot avontuur voor ons favoriete speelgoed. Samen met Bonnie en haar ouders gaan ze op reis, maar lukt het ze ook om weer mee terug naar huis te gaan?

Wat hebben we lang moeten wachten op dit laatste deel van de serie: en wat is hij leuk! Zoals we van deze filmreeks gewend zijn, zitten er grappige stukken in Toy Story 4. Ook komen er nieuwe personages in voor, die je lekker aan het lachen maken. Een oude bekende, Bo Peep, keert terug om opnieuw het avontuur aan te gaan met het andere speelgoed. Het is leuk om de oude personages terug te zien, en weer in de fantasiewereld getrokken te worden waarin speelgoed tot leven komt.

Deze film van Walt Disney Pictures zit super goed in elkaar. Niet alleen het verhaal, maar ook de animatie is top. Alles is tot in groot detail geanimeerd, en het ziet er prachtig uit. Alleen het bekijken van alle settings en achtergronden is al een feestje! Maar ook als je de kledingstukken gaat bekijken, is alles zo goed gemaakt, dat is echt bizar. Het verhaal zit goed in elkaar. Ook maken Woody, Buzz en de anderen nieuwe vrienden, wat altijd fijn is om te zien. Dit zorgt voor een feelgood element waardoor de film nog aantrekkelijker wordt.

In Toy Story 4 probeert Woody, net als in de eerdere delen, al het speelgoed bij elkaar te houden. Dit is nogal een ingewikkelde taak, aangezien Bonnie's nieuwe vriendje niets liever wil dan terugkeren naar de prullenbak. Maar ook Woody weet niet meer zo goed waar zijn plaats is, en dit zorgt voor een zoektocht die je niet zou verwachten. Het verhaal loopt anders af dan je misschien zou verwachten, en dit kan voor sommige mensen vervelend zijn. Anderen zijn hier weer blij mee, dus het ligt er maar net aan hoe je het bekijkt.

Een geweldige film, een hoop nostalgie en gegarandeerd lachen: Toy Story 4 is een super leuke film voor jong en oud. Vooral voor mensen die opgegroeid zijn met de eerste delen van deze Walt Disney Pictures productie is het een gegarandeerd succes! Maar ook voor kinderen is het een leuke film, al is het wel aan te raden om de eerdere films gezien te hebben voor je deze gaat kijken.

Recensie: Toy Story 4

Toy Story 4

1  2  3  4  5

Woody heeft altijd vertrouwen gehad in zijn plek op deze wereld. Zijn grootste prioriteit is de zorg voor Andy en Bonnie. Wanneer Bonnie met tegenzin een nieuw stuk speelgoed, genaamd "Forky', toevoegt aan haar kamer, ontdekt Woody tijdens een avontuurlijke rondreis met oude én nieuwe vrienden, hoe groot de wereld van speelgoed werkelijk kan zijn.