Recensie: Chilling adventures of Sabrina seizoen 3 RECENSIE

Recensie: Chilling adventures of Sabrina seizoen 3

Chilling adventures of Sabrina seizoen 3 gaat verder waar seizoen 2 geëindigd is. Sabrina gaat naar de hel om haar vriend te redden. Als ze dat alleen voor elkaar krijgt als ze koningin van de hel wordt, is dit het begin van alle ellende. Ze moet de strijd aangaan met Caliban en heeft daarnaast ook nog de taak om haar sterfelijke vrienden te helpen. Zal het Sabrina lukken om heelhuids uit deze strijd te komen? En welke keuze zal ze maken als ze iets moet opgeven om anderen te kunnen helpen?

Chilling adventures of Sabrina is een spannende netflixserie voor 16 jaar en ouder. Er zitten ook in dit seizoen weer veel scènes die niet voor jongere kijkers geschikt zijn. De hoofdpersonen maken weer van alles mee en krijgen soms zelfs andere gedaantes.

De personages zijn veelal dezelfde als in de vorige seizoenen. Hierdoor zit je gelijk in het verhaal en leef je gemakkelijk met ze mee. Het is wel de bedoeling dat je deze serie op volgorde bekijkt. Er zit echt een doorlopend verhaal in alle seizoenen. Daarnaast wordt ook in dit seizoen een strijd gespeeld waar je graag een ontknoping in wilt zien. Je krijgt zeker een antwoord op de verschillende vragen, maar het verhaal is nog niet helemaal afgerond.

De spanning is ook in dit seizoen om te snijden. Zullen de hoofdpersonen het overleven? En zal de relatie die ze onderling hebben ook standhouden? Een mooie combinatie om de aandacht van de kijker vast te houden.

Chilling adventures of Sabrina seizoen 3 is een super spannende serie van netfilx. Het bevat spanning, romantiek, vriendschap en een strijd om te overleven. Doordat het gevaar uit vorige seizoenen niet geweken is, weet je bij bepaalde mensen dat ze het niet goed voor hebben met Sabrina en haar familie. Sabrina komt er ook steeds meer achter wie ze kan vertrouwen en wie niet. De mooie set waarop het verhaal zich afspeelt laat niets aan de verbeelding over. Aan alles is gedacht en het ziet er wederom prachtig uit. Op het eind is nog niet alles duidelijk. Hopelijk is seizoen 4 snel te zien. Ik kijk er alvast naar uit!

Chilling Adventures of Sabrina - Seizoen 3

1  2  3  4  5

In het tweede seizoen is het Sabrina uiteindelijk gelukt om de Dark Lord te verslaan, maar er is één klein probleempje. Hij zit nu namelijk in het lichaam van haar vriendje Nick Scratch, hij heeft zichzelf opgeofferd zodat de Dark Lord opgesloten kon worden. Nu houdt Madam Satan de hel in de gaten en Sabrina kan er niet mee leven dat Nick zichzelf heeft opgeofferd. In Chilling Adventures of Sabrina seizoen 3 reist Sabrina samen met haar sterfelijke vrienden, ook wel bekend als The Fright Club (Harvey, Rosalind en Theo), naar de hel om Nick te bevrijden.

Maar dat is niet het enige dat Sabrina te wachten staat. De onderwereld is ervan op de hoogte dat er niemand ‘echt’ over de hel regeert. Sabrina zal haar titel als ‘Queen of Hel’ moeten aanvaarden om het te verdedigen tegen een uitdager, de knappe ‘Prince of Hel’ Caliban. Het klinkt alsof Chilling Adventures of Sabrina seizoen 3 heel spannend gaat worden!