Recensie: Spionnengeheimen RECENSIE

Recensie: Spionnengeheimen

In Spionnengeheimen maken we kennis met superspion Lance Sterling. Echter verandert hij per ongeluk door de jonge en ietwat vreemde wetenschapper Walter Beckett in een duif! Walter en Lance slaan de handen ineen om een superschurk te pakken. Ondertussen probeert Walter een tegengif te vinden om van Lance weer een mens te maken. Zal het Walter en Lance lukken om de schurk te stoppen en Lance weer in een mens te veranderen?

Spionnengeheimen is een heerlijke film voor het hele gezin! Ten eerste zijn de acteurs ontzettend goed gecast. Will Smith weet met zijn stem te overtuigen als de superspion Lance Sterling terwijl Tom Holland een humoristische noot geeft met het karakter Walter Beckett. Spionnengeheimen weet gedurende de hele film humoristisch te blijven zonder over de top te worden. Kinderen zullen de leuke humor van Walter, Lance en de andere duiven die een rol in de film spelen zeker kunnen waarderen! Maar wat een groot voordeel is, is dat de grappen ook voor volwassenen ontzettend leuk zijn! Hierdoor is de film geschikt voor jong en oud.

Daarnaast zitten er veel actiescènes in de film. Kinderen zullen hun ogen uitkijken en waarschijnlijk net als Lance een spion willen worden. Maar de actiescènes zien er daarnaast ook nog eens ontzettend mooi uit. Als volwassene zal je hier zeker ook van genieten! Daarnaast komen er een aantal scènes verdacht bekend voor. Het lijkt alsof de film verwijzingen naar onder andere James Bond en Kill Bill in Spionnengeheimen heeft gestopt. Het is als kijker heel leuk om deze scènes te herkennen.

Spionnengeheimen heeft ook nog eens een mooie boodschap in de film. Walter is anders dan de rest en zijn moeder leerde hem al op jonge leeftijd dat ‘vreemd’ zijn helemaal  niet erg is. Samen vormden ze ‘Team Weird’. Deze boodschap komt gedurende de hele film terug. Het maakt helemaal niet uit als je anders bent dan anderen. Iedereen is uniek op zijn of haar manier! Walter is daarnaast een ontzettend lief karakter. Hij wil de schurken niet met gevaarlijke wapens stoppen, maar juist door middel van glitter en afbeeldingen van katten (dit maakt volgens hem endorfine aan, waardoor de schurken zich even vrolijk voelen en vergeten waar ze mee bezig zijn). Dit zorgt niet alleen voor leuke momenten, maar ook nog eens voor een mooie boodschap dat geweld zeker niet altijd de oplossing is. Dit maakt van de film een leuke, unieke spionnenfilm!

Spionnengeheimen is een heerlijke film voor het hele gezin. De humor, actie en de goede acteurs zorgen ervoor dat je anderhalf uur lang van deze film kan genieten! Spionnengeheimen krijgt van mij zeker 5 hartjes.

Recensie: Spionnengeheimen

Spies in Disguise (Spionnengeheimen)

1  2  3  4  5

Superspion Lance Sterling (John Williams) en de zijn tegenpolen van elkaar. Lance is charmant, geestig en vol zelfvertrouwen. Walter is dit niet. Maar wat Walter mist in sociale vaardigheden maakt hij goed met zijn kennis en uitvindingen.