Recensie: Titans - Seizoen 2 RECENSIE

Recensie: Titans - Seizoen 2

Dick Grayson en de Titans vinden bondgenoten in Titans Seizoen 2. Rachel Roth/Raven, Gar Logan/Beast Boy en Jason Todd/Robin krijgen versterking van Hank Hall/Hawk, Dawn Granger/Dove en Donna Troy/Wonder Girl. Wanneer Wilson/Deathstroke een pijnlijke episode aan het licht brengt, moeten de Titans hun krachten bundelen om af te rekenen met zonden uit het verleden.

Waar seizoen 1 van Titans begon met de hoofdcast bestaand uit: Robin, Starfire, Raven and Beast Boy lijkt het of de makers zich hebben bedacht en toch liever 1 hoofdkarakter wilde voor de serie, waar de serie omheen draait en dat is Robin geworden. Seizoen 2 lijkt daarom niet meer kwa serie op seizoen 1. Veel verhaallijnen die zijn begonnen in seizoen 1 liggen nu op de achtergrond of zijn vergeten het is bijna of je een nieuwe serie kijkt. Persoonlijk vindt ik het niet zo erg omdat dit seizoen eigenlijk een verbetering is op seizoen 2. Dit seizoen houdt je aandacht beter vast omdat het zich dus focust op een grotere verhaallijn en minder op allerlei verschillende karakters en verhalen. Ook vindt ik de aandacht voor de oudere Titans erg leuk! De serie is echt bedoeld voor fans van DC en is voor die fans dus een aanrader. Maar ben jij niet zo van de superhelden zou ik je dit zeker niet aanraden. Er zijn tegenwoordig veel series met superhelden en DC Titans steekt hier niet met kop en schouders boven uit maar in zijn genre is het wel een erg leuke serie.

Recensie: Titans - Seizoen 2

Titans - Seizoen 2

1  2  3  4  5