Recensie: Well Intended Love RECENSIE

Recensie: Well Intended Love

Om een ​​beenmergdonatie veilig te stellen, sluit een actrice met een leukemie-diagnose een huwelijksovereenkomst met een jonge CEO. Liefde en geheimen staan ​​in de weg.

Seizoen 1 bestaat uit 20 afleveringen en ik raad aan om de serie te kijken tot aflevering 9 want daarna is er niks meer goeds te zeggen over het plot. In het begin is het een drama serie met 2 hoofdpersonen met erg goede chemie. Xia Lin wil actrice worden maar als ze hoort dat ze stervende is en er maar 1 beenmerg donateur is zet ze alles op alles om Yizhou over te halen om te doneren. Yizhou dwingt haar verviolgens met hem te trouwen om zo haar leven te redden, Niet echt een keuze dus voor haar. De eerste 9 afleveringen zijn erg vermakkelijk de 2 hoofdpersonages hebben een goede chemie en het acteren is sterk. Er zitten een paar soap waardige twists in de serie maar het blijft vermakkelijk.

Totdat .... en vanaf hier is het een spoiler waarschuwing!

Er wordt onthuld dat Yizhou de hele leukemie-diagnose in scène heeft gezet om zo Xia Lin te dwingen met hem te trouwen. En deze plottwist is zo bizar dat je er niet bovenop kan komen. Ik heb nog nooit zo iets giftigs gehoord in een romantische serie. Ze heeft 2 maanden in het ziekenhuis gelegen en heeft leukemie injecties ondergaan en dit was allemaal nep. Gestoord! En het wordt ook niet beter in de serie. Als ze erachter komt sluit hij haar op in het huis met bewakers. HIj laat haar volgen en stalkt haar. En blijkt haar voordat ze gingen trouwen ook al maanden gestalkt te hebben.

Nu komt er in deze tijd een ander karakter waar ze goed mee bevriend raakt en ik hoopte dat ze met hem zou gaan. Maar helaas vergeeft Xia Lin, Yizhou in 2 afleveringen en wil hij gelijk dat ze zwanger wordt en huisvrouw wordt. Wat ze vervolgens doet. Geen woorden voor het slechte schrijven maar de eerste 9 afleveringen zijn wel leuk. Gewoon daarna stoppen!

Recensie: Well Intended Love

Well Intended Love

• Verschenen (film):