• mijn waardering

(Ledenrecensie) boek: Vervloekt RECENSIE

Hoewel ik het boek nog niet uit heb, heb ik wel het gevoel dat ik al een mening begin te vormen. In het tweede boek van de reeks over het Caster-meisje Lena wordt haar relatie met Ethan zwaar op de proef gesteld. Door nieuwe personages en gebeurtenissen wordt er voor verwarring gezorgd aan beide kanten. Beide vinden ze troost bij een personage die hen begrijpt en samen met hen op een gevaarlijke tocht gaat, is dat wel het juiste om te doen? Ze gaan door een zware periode, maar is er licht aan het einde van de tunnel?  Ik heb nog zo\\\'n 100 pagina\\\'s te gaan en ik verwacht een groot plottwist. Komt die er niet dan vind ik het langdradig worden... Het deel dat ik tot nu toe al wel gelezen heb, is zeer goed geschreven! Het leest vlot en ik ben nog steeds enthousiast over de verhaallijn, hoewel die iets duidelijker vermeld mag worden. Ik heb het gevoel dat Kam Garcia en Margaret Stohl veel kleine paadjes nemen en zo vergeten dat je soms best langs de hoofdbaan kan gaan.

-

Ik heb het boek nu uit en ja hoor, ik ben enthousiast! De plottwist, waarop ik wachtte, is er zeker gekomen. Je voelde het geleidelijk aan komen en toch viel het als een bom in. Wat een einde! Je wilt meteen aan het volgende boek beginnen, het vraagt naar meer. Heel mooi beschreven hoe alles gebeurd de laatste uren/bladzijden. Zeker een aanrader!

Vervloekt

1  2  3  4  5
    (6 stemmen)

Ethan wist zeker dat er in Gatlin nooit iets gebeurde. Tot hij Lena ontmoette, die hem een wereld toonde die al die tijd verborgen was gebleven. Een Gatlin dat eeuwenoude geheimen herbergde, onder de met mos bedekte bomen en afgebrokkelde trottoirs. Samen kunnen ze alles aan, maar na een tragisch sterfgeval begint Lena afstand te nemen van Ethan. Ze houdt geheimen achter die hun relatie ernstig op de proef stellen. En nu Ethan openstaat voor de duistere kant van het stadje en opgejaagd wordt door visioenen die alleen hij kan zien, is er geen weg meer terug.