• mijn waardering

(Ledenrecensie) boek: Fluisternetwerk RECENSIE

Ik had me enorm verheugd op het fluisternetwerk na het lezen van de flaptekst. Ik vond de flaptekst namelijk meteeen spannend en interessant. Ook de cover sprong er voor mij gelijk uit en vond ik prachtig met de rose strepen. Helaas was het boek niet wat ik er van verwachte. Het proloog was goed en ook de verschillende getuige verklaringen in het boek vond ik interessant om te lezen maar daar hield het eigenlijk wel een beetje op. Het boek kwam ontzettend traag op gang. De schrijfstijl van de auteur sprak me ook echt niet aan de personages bleven vlak en maakte niet echt een ontwikkeling door. Op het eind was het enige dat er veranderd was dat ze iets meer voor hun zelf opkwamen. Het boek kabbelde dan ook lange tijd door en eigenlijk pas tegen het eind vond ik het een beetje spannend en interessant worden. Ik vond het ontzettend jammer dat de schrijfstijl zo traag was want het onderwerp had zoveel potentie voor een goed boek. Iets waar ik altijd naar kijk als ik een boek lees is of het onderwerp vernieuwend is en dat was het in dit geval dus zeker wel.

Helaas kan ik dus ook niet meer dan 2 sterren voor dit boek geven omdat het mij totaal niet heeft geraakt en ik heel veel moeite had om door het boek heen te komen.

Fluisternetwerk

1  2  3  4  5
    (16 stemmen)

"Als je maar naar ons had geluisterd,' vertellen de vrouwen op de eerste bladzijde van Fluisternetwerk, "dan zou dit allemaal niet gebeurd zijn…'

Razendspannende roman voor liefhebbers van Liane Moriarty en Big Little Lies

Sloane, Ardie, Grace en Rosalita werken al jaren bij Truviv, Inc. Het plotselinge overlijden van de directeur betekent dat hun baas, Ames, waarschijnlijk de leiding over het hele bedrijf zal overnemen. Ames wordt al jaren omringd door geruchten over hoe hij vrouwen behandelt. Deze geruchten zijn altijd genegeerd, onder de tafel geveegd door degenen hogerop.

Maar de wereld is veranderd, en de vrouwen bezien zijn promotie nu in een ander licht. Deze keer, als ze ontdekken dat Ames zich ongepast gedraagt, zullen ze het niet zomaar laten gaan. Deze keer zullen ze besluiten dat het genoeg is geweest.

Het besluit van Sloane en haar collega's zet een catastrofale beweging in gang in het kantoor. Leugens zullen worden ontmaskerd. Geheimen zullen worden onthuld. En niet iedereen zal het overleven. Al hun levens – als vrouwen, moeders, echtgenotes, vriendinnen, zelfs als tegenstanders – zullen dramatisch veranderen.