• mijn waardering

(Ledenrecensie) boek: Fusion 5 - Blijf bij mij RECENSIE

Koken is Mia’s absolute passie en ze werkt keihard om haar restaurant Seduction tot een succes te maken. Als haar restaurant door Best Bites TV als een van de beste wordt beoordeeld, worden de eindeloze uren in de keuken eindelijk beloond. Maar dan loopt Camden Sawyer, de grootste fout van haar leven, haar restaurant binnen… Camden is een wereldberoemde topchef en als hij wordt uitgenodigd om het in een nieuw tv-programma op te nemen tegen Mia, kan hij dat niet weerstaan. Hij kent Mia nog van vroeger en weet dat ze aan elkaar gewaagd zijn. Maar werkt de chemie tussen hen ook buiten de keuken? Mia en Camden gaan de strijd aan, maar realiseren zich niet dat hun reputatie op het spel staat… En dat ook hun hart de ultieme test zal ondergaan

🌿

Wauw wauw wauw! Hoewel dit verhaal niet heel bijzonder interessant is en vooral een cliché verhaal is en je aan het begin eigenlijk al weet hoe het afloopt is het toch een heel leuk boek, en boek waar je van begin tot eind helemaal in zit en niet meer kunt wegleggen, het verhaal is goed en pakkend geschreven en de hoofdstukken zijn kort wat ook lekker weg leest. En de hoofdpersonen, Mia & Camden zijn personages waar je direct verliefd op wilt. Ik denk dat iedereen wel een Camden in zijn leven wilt hebben. Hij is lief, attent en geeft je een geliefd gevoel, en niet geheel onbelangrijk, hij kan koken!! Ik heb van begin tot eind genoten van dit boek en kan het ook iedereen aanraden.

Fusion 5 - Blijf bij mij

1  2  3  4  5
    (13 stemmen)

Twee topkoks gaan de strijd aan in een kookwedstrijd. Maar elkaar weerstaan zal de grootste opgave zijn.
    Koken is voor Mia haar passie en haar trots. In het restaurant Seduction staan alleen maar heerlijke en sexy maaltijden op de kaart. Volgens het televisieprogramma Best Bites is het restaurant een van de beste. Alle energie, bloed, zweet en tranen die Mia in haar werk heeft gestoken worden dus eindelijk op waarde geschat. Maar als op een dag Camden Sawyer haar keuken en leven binnen loopt, lijkt haar carrière toch onverhoopt een andere wending te krijgen. Camden is een wereldberoemde chef. Hij wil het in de televisieshow opnemen tegen Mia. Geen van beiden realiseert zich dat hun reputatie op het spel staat. Maar ook hun harten ondergaan de ultieme test.