• mijn waardering

(Ledenrecensie) boek: De zeven zussen - Maan RECENSIE

"Maan" van Lucinda Riley is een betoverende reis door tijd en ruimte, waarin de lezer wordt ondergedompeld in een verhaal vol mysterie, passie en familiegeheimen. Dit boek is een meesterwerk van verhaalvertelling dat de kracht van liefde en het belang van het ontdekken van je eigen identiteit benadrukt. Het verhaal begint met een intrigerende gebeurtenis die meteen de interesse van de lezer wekt. Lucinda Riley heeft de kunst om de lezer in de magie van haar verhalen te trekken, en "Maan" is daarop geen uitzondering. Wat dit boek echt onderscheidt, zijn de complexe en boeiende personages. Tiggy, de hoofdpersoon, is een vrouw met diepgang, die worstelt met haar eigen plaats in de wereld. Haar reis van zelfontdekking en haar connectie met familie en natuur zullen je hart verwarmen en ontroeren. Riley's schrijfstijl is beeldend en meeslepend, waardoor je het gevoel hebt dat je zelf aanwezig bent in de adembenemende landschappen die in het verhaal worden beschreven. De plot zit vol onverwachte wendingen en onthullingen, waardoor je op het puntje van je stoel zit, verlangend naar meer. "Maan" is niet alleen een meeslepend verhaal, maar het verkent ook diepere thema's, zoals familiebanden, spirituele connecties en de betekenis van thuis. Het boek laat je nadenken over de kracht van de natuur en de helende invloed ervan. Kortom, "Maan" is een onvergetelijke leeservaring die de lezer betovert en inspireert. Lucinda Riley bewijst opnieuw haar talent voor verhalen vertellen, en dit boek zal zowel fans van de auteur als nieuwe lezers aanspreken. Het is een ode aan de natuur, aan liefde en aan het ontdekken van je eigen pad. Een absolute aanrader voor liefhebbers van meeslepende, emotionele romans. ⭐⭐⭐⭐⭐

De zeven zussen - Maan

Lucinda Riley

8 januari 2019

ISBN 9789401610247
    Uitgever Xander
    606 pagina's

Xander

1  2  3  4  5
    (13 stemmen)

Na de dood van haar vader vertrekt Tiggy D'Aplièse naar de afgelegen bossen van Schotland om daar te doen wat ze het liefste doet: werken met dieren. Ze komt terecht op het landgoed van de intrigerende maar moeilijk te doorgronden Charlie Kinnaird.
    Op het landgoed leert Tiggy de oude Chilly kennen, die haar vertelt dat ze een speciale gave heeft en dat het lot bepaald heeft dat hij haar op het pad van haar verleden zal brengen. Hij stuurt haar naar het Spaanse Granada om daar het spoor van de zigeunergemeenschap van Sacromonte te volgen. Wat is haar connectie met de fenomenale flamencodanseres La Candela?
    Langzaamaan ontrafelt Tiggy haar exotische maar gecompliceerde verleden. Tegelijkertijd krijgt ze kans haar eigen bijzondere gave steeds verder te ontwikkelen. Maar wanneer het lot een onverwachte wending neemt, zal ze moeten beslissen of ze in Granada blijft, of teruggaat naar Kinnaird, en Charlie…
    De zeven zussen – Maan is het vijfde deel uit de zevendelige serie over liefde, verlies en de zoektocht naar wie je werkelijk bent.