Recensie: Zoete verwachting RECENSIE

In de eerste drie delen van de Verleiding-serie hebben we Micah Hudson leren kennen als een voorbeeldige ex-politieagent die één keer per jaar teruggaat naar de stad van zijn verleden en zich helemaal laat gaan. Wanneer Micah het zusje van zijn jeugdvriend David tegenkomt, wordt hij herinnerd aan alles wat hij probeert te vergeten. Angelina doet er daarentegen alles aan om ervoor te zorgen dat Micah haar ziet staan. Hoewel de vonken er in bed vanaf springen, weigert Micah zijn ware gevoelens te tonen. Wanneer Angelina te maken krijgt met een stalker, doet Micah er alles aan om haar te beschermen. En dat is niet zonder resultaat, want hoewel Micah blijft vechten tegen zijn gevoelens voor Angelina, worden ze steeds closer. Maar durft hij eigenlijk wel weer lief te hebben?

Zoete verwachting moet het net als in de vorige delen van de Verleiding-serie vooral hebben van de stomende seksscènes. Gelukkig zijn deze er in overvloed en ook in dit vierde deel schroomt Maya Banks niet om de extremen op te zoeken. Om echt te genieten van dit boek moet je dan ook behoorlijk open-minded zijn, want groepsseks, afranseling en bumming zijn de normaalste zaak in deze roman. Het verhaal om de seksscènes heen gaat vooral om het spel van aantrekken en afstoten tussen Micah en Angelina en is inmiddels behoorlijk uitgekauwd, aangezien dit ook het geval was bij alle stellen in de andere delen van deze serie. De zoektocht naar Angelina’s stalker geeft het verhaal nog een beetje inhoud, maar het is duidelijk dat Banks op haar best is als ze Micah en Angelina de liefde laat bedrijven. Hopelijk volgen er in de laatste twee delen nog veel stomende scènes, want Zoete verwachting maakt duidelijk dat het bedwelmende effect van de Verleiding-serie nog lang niet is uitgewerkt!

Zoete Verwachting

Maya Banks

31 januari 2015

ISBN 9789022571743
    Uitgever Boekerij
    320 pagina's
  • Ondertitel:

Deel 4 van de Verleiding-serie

Boekerij

Erotische roman

1  2  3  4  5
    (3 stemmen)

Micah Hudson is een voorbeeldige politieagent die in de slaapkamer alle regels overtreedt. Maar hij heeft ook een pijnlijk verleden waar hij altijd hard voor is weggelopen. Hij heeft nieuwe vrienden, een nieuw leven; maar als hij Angelina tegenkomt, de zus van zijn oudste vriend David, wordt hij herinnerd aan alles wat hij probeert te vergeten. Angelina verloor haar hele familie. En ze bewaart al jaren een groot geheim: haar liefde voor Micah. Nu ze hem eindelijk terugziet, wil ze niet langer wachten. Ze wil alles doen om ervoor te zorgen dat hij haar eindelijk ziet staan. Ze weet dat achter Micahs kalme façade een man vol heftige passie schuilgaat, en zij kan hem geven wat hij nodig heeft. Maar kan ze hem dat duidelijk maken?