Als Disney prinsessen in therapie zouden gaan

De prinsessen in Disney films hebben heel wat meegemaakt. Zo werd Sneeuwwitje vergiftigd met een appel, verloor Ariël haar stem en werd Rapunzel opgesloten in een toren... De prinsessen hebben best wat te verwerken. Wat nou als ze in therapie zouden gaan? Dat moet de kunstenaar Maria Guadarrama gedacht hebben. Zij heeft de prinsessen namelijk getekend terwijl ze in therapie gaan!

Maria Guadarrama, of Guada op Instagram, heeft de prinsessen getekend terwijl ze in therapie gaan bij Dr. Pink Giraffe. Hij analiseert wat ze hebben doorgemaakt en vraagt zich af of ze alles wel hebben verwerkt. Als je deze tekeningen ziet besef je pas wat de prinsessen allemaal hebben meegemaakt! 

Bekijk de tekeningen hieronder:

Ariël

Elsa

Sneeuwwitje

Doornroosje

Jasmine

Rapunzel

Assepoester

Belle

 

Bron thumb: guadascribbles, Maria Guadarrama

Lees ook: Bizarre Disney feitjes

Nieuwste artikelen

  • Het lied van de walvis - Nicola Davies

  • Waar het stil is - Mattias Edvardsson

  • Tot het einde - Ivy Fairbanks

  • De wondere wereld van vlinders - Roger Vila & Rena Ortega

  • Woeste dagen vol - Floor Paul en Anna Boterman

Gerelateerde artikelen

  • 15 Disney feitjes die je nog niet wist

  • Top 10 ergste Disney slechteriken

  • Leeftijden van Disney personages die je niet zou verwachten

  • Frozen regisseur bevestigt: Tarzan ís het broertje van Elsa en Anna 

  • De 10 grappigste Disney personages!

Zoek in artikelen