Roomservice RECENSIE

Roomservice is al weer het derde boek van Tilly Bagshawe. En ook met dit boek bewijst ze dat ze goed schrijft in het chicklit-genre. Wanneer je haar boeken in je handen hebt, zal je eerst even twijfelen, want ze zijn behoorlijk groot en dik. Maar laat je eens meeslepen door een van haar verhalen. Honor Palmer is nog jong en net afgestudeerd, maar heeft een enorme dosis ambitie. Wanneer het met het familiebedrijf hotel "het Palmers" en haar vader niet goed gaat, zet zij alles op alles om het hotel te redden. Ook al ziet haar vader het totaal niet zitten dat Honor het hotel overneemt, zij zet stug door. Wanneer "het Herrick" (hotel van een grote bekende keten) zich vestigt vlakbij "het Palmers" ziet het er helemáál slecht uit. De hotelmanager ziet er dan wel ontzettend lekker uit, hij blijkt achterbaks en een stevige concurrent te zijn. De knappe Lucas Ruiz gaat de strijd aan met saaie Honor Palmer en deze belangrijke hoofdrolspelers zorgen samen voor een zeer interessant boek. Bemind en Passie, de voorgaande boeken van Tilly Bagshawe, vond ik beter qua verhaal lijn, maar Roomservice zit vol spanning. Het vertrouwde van de voorgaande boeken en het spannende uit dit boek maakt dat Roomservice weer een lekker leesbaar boek is, waar je helemaal in opgenomen wordt. Ook deze keer zijn de hoofdpersonen weer goed beschreven en heb je zo je voorkeuren. Glamour, ambitie, chantages, romantiek & dramatiek maken dit boek zeer compleet en boeiend van begin tot eind!

Roomservice

1  2  3  4  5
    (2 stemmen)

Aan Honor Palmer de zware taak haar familiebedrijf, het luxe Palmer Hotel in de Hamptons, in oude glorie te herstellen. Ooit was dit de meest glamoureuze bestemming op aarde. En Honor moet die reputatie, de glans én de gastenlijst weer zien terug te brengen naar het niveau van vroeger. Maar er is een concurrent opgestaan, Lucas Ruiz, en die heeft grootse plannen.
    Terwijl Honor en Lucas de strijd aangaan om zo veel mogelijk rich and famous people naar hun hotel te lokken, komen de bewoners van de Hamptons ogen en oren te kort. Chantage, schandalen, overspel en keiharde strijd zijn aan de orde van de dag achter de vijfsterrenfaçades.

MEMBER RECENSIES

• Storm 3 - De vuurproef