Succes!

Wanneer Maddy, door het aangaan van een weddenschap met haar vriendinnen, een zomerbaantje aanneemt in Santa Fe om daar haar zelfgemaakte kunstwerk te verkopen, staat haar leven in één zomer op zijn kop. Door haar bescheiden karakter heeft ze namelijk nog nooit eerder haar eigen kunst gepromoot en ze vind het zo spannend, dat ze eigenlijk niet durft. Ze krijgt echter hulp uit een onverwachte hoek: de manager van het kamp waar Maddy haar zomerbaantje heeft biedt aan haar voor te stellen aan een aantal belangrijke mensen uit het wereldje van de kunst. Dat Joe, de manager, ook haar oude jeugdliefde is, maakt de hele situatie gecompliceerd, maar ook spannend. Maddy heeft het gevoel dat ze moet kiezen tussen een carrière en de liefde van haar leven, maar misschien hoeft ze deze keuze helemaal niet te maken.
Het begin van Succes komt overeen met een deel van Gesmolten uit de Pick Pockets-serie. Ik vond het leuk om de door drie vriendinnen gemaakte weddenschap van een andere kant te lezen. Het was ook grappig dat er door het hele boek heen mails werden geschreven door de andere twee vriendinnen van de weddenschap. Het verhaal zelf vond ik niet heel indrukwekkend. Ik vond het voorspelbaar en had het gevoel dat het eind constant werd gerekt door keer op keer miscommunicatie of andere liefdesproblemen. De afloop van het verhaal was precies zoals ik me die had voorgesteld toen ik begon met lezen. Ook zitten er in het begin van het boek aardig wat spelfouten, waardoor ik enigszins werd afgeleid van het verhaal. Al met al ben ik niet erg enthousiast over dit boek van de Pink Pockets.