Bestseller babe RECENSIE

Isabel Bookbinder heeft besloten dat ze het helemaal gaat maken als bestseller-auteur. Dan zal haar vader haar eindelijk goed genoeg vinden en zal ze haar aartsvijand van de middelbare school overtreffen. Ze weet precies hoe ze eruit moet zien en wat voor opschrijfboekje ze nodig heeft, maar het schrijven zelf is toch een ander verhaal. Gelukkig is er nog Amazone, een opstel van vroeger. Iz is ervan overtuigd dat ze hiermee binnen no time een boekendeal zal krijgen. Ondertussen veroorzaakt ze een enorm schandaal op haar werk door een e-mailincident. Gelukkig biedt de wereldberoemde schrijfster Katriona haar een baan als assistente aan. Iz is ervan overtuigd dat ze het nu helemaal gaat maken!
Bestseller babe is een grappig, maar ongeloofwaardig verhaal. De hoofdpersoon liegt alles bij elkaar en zet de waarheid steeds naar haar hand, waardoor het niet lukt om veel sympathie voor haar op te brengen. Bovendien worden haar problemen wel erg gemakkelijk voor haar opgelost. Gelukkig maakt de spannende wending rondom Katriona''s personage weer een hoop goed. Mijn conclusie: een grappig boek voor op de beach!

Bestseller babe

1  2  3  4  5
    (11 stemmen)

Het leven van Isabel Bookbinder is niet bepaald opwindend. Ze heeft een saai vriendje en een duffe baan bij een krant. Gelukkig heeft de altijd optimistische Isabel een geweldig plan. Ze gaat een bestseller schrijven. Ze wordt beroemd! Er staat natuurlijk nog geen letter op papier, maar Isabel dagdroomt er lustig op los. Vooral wanneer ze de waanzinnig aantrekkelijke literair agent Joe Madison ontmoet. Tot ze op haar werk per ongeluk een enorme blunder maakt, die uitgroeit tot een politiek seksschandaal.

MEMBER RECENSIES

• Leafs